Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Brått! 6 nye cder i arkivet.

(...)

Gang Starr - Daily Operation

Big L - The Big Picture

Mobb Deep - The Infamous

(...)

5543064[/snapback]

Nice ;)

 

Kan ikke uttale meg om de andre. Men etter hva jeg har hørt om Big Pun, har jeg ikke lyst til å høre på musikken hans. Han var visst en grov konemishandler :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Big L flower helt OK! på dette verset her (primo beat)

 

Yo, I’m straight loco, to hell with you and your broke hoe

You ain’t a big dog, you more like toto, you got no dough

I smoke ’dro mixed with cocoa, strong as bolo

I pack a fo’-fo’, platinum ro-ro

Anti-homo, that’s a no-no so fuck po’-po’

I push the seven-fo’-oh and not the volvo

C-town push the six-oh-oh, I’m with a bitch on dolo

Chips from here to acapulco

While y’all buck for legs i, buck for heads

I even buck celebs, nigga fuck the feds

My underground niggaz, y’all can shine with me

Got my own label now, so y’all can sign with me

Y’all can take me from the bottom and climb with me

That’s fine with me, that’s how it was designed to be

Endret av Hydrolift
Lenke til kommentar
Kan ikke uttale meg om de andre. Men etter hva jeg har hørt om Big Pun, har jeg ikke lyst til å høre på musikken hans. Han var visst en grov konemishandler  :thumbdown:

5544993[/snapback]

 

Big L lå vist ikke på lat'sia når det gjaldt å slå damer han heller....

Endret av Hydrolift
Lenke til kommentar

Sikkert noen her som kan hjelpe meg ut med dette... Har allerede Be og Ressurection albumene til Common og synes forsåvidt begge er kjempebra (selv om jeg synes Be har det lille ekstra) og er nå på utkikk etter andre album av han. Hvilke anbefaler dere?

 

*Propaganda: Hvor har du avataren din fra? Det er den feteste lille duden jeg har sett på lenge! Ser veldig graff inspirert ut...

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Sikkert noen her som kan hjelpe meg ut med dette... Har allerede Be og Ressurection albumene til Common og synes forsåvidt begge er kjempebra (selv om jeg synes Be har det lille ekstra) og er nå på utkikk etter andre album av han. Hvilke anbefaler dere?

 

*Propaganda: Hvor har du avataren din fra? Det er den feteste lille duden jeg har sett på lenge! Ser veldig graff inspirert ut...

5559395[/snapback]

 

Like water for chocolate er ansett som en av hans beste. Electric Circus er veldig omdiskutert, noen mener det er skrap, andre mener det er genialt. :)

Lenke til kommentar
Big L flower helt OK! på dette verset her (primo beat)

 

Yo, I’m straight loco, to hell with you and your broke hoe

You ain’t a big dog, you more like toto, you got no dough

I smoke ’dro mixed with cocoa, strong as bolo

I pack a fo’-fo’, platinum ro-ro

Anti-homo, that’s a no-no so fuck po’-po’

I push the seven-fo’-oh and not the volvo

C-town push the six-oh-oh, I’m with a bitch on dolo

Chips from here to acapulco

While y’all buck for legs i, buck for heads

I even buck celebs, nigga fuck the feds

My underground niggaz, y’all can shine with me

Got my own label now, so y’all can sign with me

Y’all can take me from the bottom and climb with me

That’s fine with me, that’s how it was designed to be

5545234[/snapback]

 

Big L rest in peace!

 

btw, hvilken låt er det verset hentet fra?

Lenke til kommentar
Big L flower helt OK! på dette verset her (primo beat)

 

Yo, I’m straight loco, to hell with you and your broke hoe

You ain’t a big dog, you more like toto, you got no dough

I smoke ’dro mixed with cocoa, strong as bolo

I pack a fo’-fo’, platinum ro-ro

Anti-homo, that’s a no-no so fuck po’-po’

I push the seven-fo’-oh and not the volvo

C-town push the six-oh-oh, I’m with a bitch on dolo

Chips from here to acapulco

While y’all buck for legs i, buck for heads

I even buck celebs, nigga fuck the feds

My underground niggaz, y’all can shine with me

Got my own label now, so y’all can sign with me

Y’all can take me from the bottom and climb with me

That’s fine with me, that’s how it was designed to be

5545234[/snapback]

 

Jeje, ser ikke fofo vitsen i å ro ro snakke sånn her.

Lenke til kommentar
Sikkert noen her som kan hjelpe meg ut med dette... Har allerede Be og Ressurection albumene til Common og synes forsåvidt begge er kjempebra (selv om jeg synes Be har det lille ekstra) og er nå på utkikk etter andre album av han. Hvilke anbefaler dere?

 

*Propaganda: Hvor har du avataren din fra? Det er den feteste lille duden jeg har sett på lenge! Ser veldig graff inspirert ut...

5559395[/snapback]

 

husker ikke jeg ass, men jeg så den ikke så mye på den som graff inspirert når jeg valgte den... men skulle det har vært det, så måtte det blitt en stil fra østblokk landene som polen osv :p

Lenke til kommentar
Big L flower helt OK! på dette verset her (primo beat)

 

Yo, I’m straight loco, to hell with you and your broke hoe

You ain’t a big dog, you more like toto, you got no dough

I smoke ’dro mixed with cocoa, strong as bolo

I pack a fo’-fo’, platinum ro-ro

Anti-homo, that’s a no-no so fuck po’-po’

I push the seven-fo’-oh and not the volvo

C-town push the six-oh-oh, I’m with a bitch on dolo

Chips from here to acapulco

While y’all buck for legs i, buck for heads

I even buck celebs, nigga fuck the feds

My underground niggaz, y’all can shine with me

Got my own label now, so y’all can sign with me

Y’all can take me from the bottom and climb with me

That’s fine with me, that’s how it was designed to be

5545234[/snapback]

 

Jeje, ser ikke fofo vitsen i å ro ro snakke sånn her.

5560531[/snapback]

 

Kan ikke du holde deg vekk fra tråden vår? Han siterer et VERS, din idiot. Er ikke han som snakker sånn.

Lenke til kommentar
Kan ikke du holde deg vekk fra tråden vår? Han siterer et VERS, din idiot. Er ikke han som snakker sånn.

5560795[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvorfor store L snakket sånn, din idiot.

 

Edit: Tråden vår...... så dere bestemmer hvem som skal få poste her og sånn?? Jøss..

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Glede meg til å se Westside Connection Live DVD'n jeg kjøpte på platekompaniet idag. Oldskool gangsta ftw! Screw this R&B shit.

 

"In 1996, they maded the world bow down to the mighty four fingered W salute. Eight years later, Westside Connection, the undisputed leaders of hardcore gangsta rap, have returned with their most vicious assault on the watered down, R&B pseudo-rap plaguing today's hip-hop scene." Ice Cube, Mack and Dub C are bringing back the fearsome lyrics, bangin, beast and brooding pestilence that once made hip hop the most terrifying musical movement on the planet".

Husker Ice Cube med krøllete hockeysveis fra NWA-videoer på 80-tallet..hirr hirr.

 

'Straight outta Compton, crazy mothafucka named Ice Cube, from the gang called Niggaz with Attitude'.. hmhmhm.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Det beste er når Ice Cube begynner å snakke dritt om dagens rappere, og det legges opp til oldskool-låtene hans..først masse "fuck you ice cube!" (The Nigga you love to hate) roping fram og tilbake..så sier Mack "Man, if you gotta go back, you have to go aaaall the way back", så dundrer Straight outta compton avgårde, publikum går apeshit og overdøver rapperne på scenen. Synd at DJ'n spiller ut av sync med tapen, det ødelegger ganske mye. Det er helt i sync i starten, men så skeier det mere og mere ut. Dette er nok fordi han spiller den gamle låten under sin egen beat for å forsterke lyden, men samtidig ikke få den teipa vokalen for langt frem i lydbildet. Også er ikke tapen og rytmesporet hans 100% i sync.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det beste er når Ice Cube begynner å snakke dritt om dagens rappere, og det legges opp til oldskool-låtene hans..først masse "fuck you ice cube!" (The Nigga you love to hate) roping fram og tilbake..så sier Mack "Man, if you gotta go back, you have to go aaaall the way back", så dundrer Straight outta compton avgårde, publikum går apeshit og overdøver rapperne på scenen. Synd at DJ'n spiller ut av sync med tapen, det ødelegger ganske mye. Det er helt i sync i starten, men så skeier det mere og mere ut. Dette er nok fordi han spiller den gamle låten under sin egen beat for å forsterke lyden, men samtidig ikke få den teipa vokalen for langt frem i lydbildet. Også er ikke tapen og rytmesporet hans 100% i sync.

5572388[/snapback]

 

woooord!! the man you love to hate :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...