Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Noen her som har gitt Dizzee Rascal en sjanse? Jeg må søren meg få kjøpt CDene hans snart. Synes det er tøft med den britiske aksenten hans, blir ikke som alt annet amerikansk drit. (Eller norsk for den saks skyld.)

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som har gitt Dizzee Rascal en sjanse? Jeg må søren meg få kjøpt CDene hans snart. Synes det er tøft med den britiske aksenten hans, blir ikke som alt annet amerikansk drit. (Eller norsk for den saks skyld.)

Er noe litt annet jah...digga den Jus a rascal før men blir lei av stemma hans etterhvert :dontgetit: Trodda han var fra jamaica først :p

Lenke til kommentar
synes THE GAME svinger bra :) og Dr.Dre er en Gud! Måtte bare meddele det^^

THE GAME er PR kåt. Noen som så han på Kvart i år eller? Hele greia gikk bare ut på å disse andre artister som eks 50 Cent, og stod å menga seg med folk etterpå. Det er forsåvit fet, men ikke på den måten. Jeg har ikke noe tilovers for 50Cent det er ikke det, men konsert er konsert og ingen battle. THE GAME og 50Cent er bare ute etter å ta hverandre og vise street credit. Disco Rap, uten forseggjort beat. En rap tekst skal ha en mening eller fortelle noe. Sånn er det etter min mening. Og det er derfor jeg for det meste hører på de gamle Hiphop gutta.

 

By the way DRE er Kongen, han eier.

Endret av chris
Lenke til kommentar
THE GAME er PR kåt. Noen som så han på Kvart i år eller? Hele greia gikk bare ut på å disse andre artister som eks 50 Cent, og stod å menga seg med folk etterpå.

Akkurat sånn var han på Roskilde også... kommer på scenen og står å bælmer sjampis og trur han er skikkelig gangsta..så sto han bare å dissa 50 cent og andre folk... jeg gikk etter 5 minutter...dårligste konserten jeg noengang har sett...

Lenke til kommentar
Grunnen til at THE GAME gjør det er fordi han bryr seg lite om hva som skjer i land land som Norge og andre små land. Når han er tilbake i statene og kanskje i litt større viktigere plasser, er han nok er skikkelig performer. Har en film av en konsert fra ham i USA, og der ser det jo dritt bra ut!

Grunnen til at han gjør det er for å få PR,and thats it!

 

Hvor mye skriveri blir det ikke når en artist disser en annen,og de samtidig er på samme label?

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært leder av det plateselskapet hvor en pratet nedtalende om en eller flere av mine andre artister ville jeg kuttet denne artisten for usporstslighet. Men de er vel for store gruver til at de tørr. Så de selger seg selv. :roll:

lett å si det når du ikke har en som drar inn millioninntekter til deg selv ;) ..

 

Og jeg er 99% sikker på at hele greia er satt opp av labelet,det gir PR,og som alle veit, all PR,er god PR

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...