Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!

Kanskje, men Fiddy sin stemme ble jo fucked up etter han vart skutt då ;) Men joa, det utvikla jo seg "positivt" og han vart mainstream, dickrider og rik.

Skrevet
Dette må ikke yeyo lese, da vil han få en ultimat ereksjon, men jeg begynner å få litt sansen for Dipset - Birdcall.

8104739[/snapback]

Har du også gått fra metal til hip-hop? =P Trodde jeg var alene om det.

Noen som vet hva sangen som spilles i slutten av denne videoen er? Hadde vært dypt takknemmelig om noen visste =)

Skrevet (endret)

Det går fint an å blande interesse for metal og hip hop. Det har jeg gjort i mange år. Man trenger ikke være helt analfiksert selv om man liker musikk.

Men jeg heller da mot de hardere, mørkere artistene, ikke fløtepus-R&B synging. Westside Connection, Ice Cube, NWA, Wu-Tang Clan..mere oldschool greier jeg hører på i hiphop-genren. Syns også det er fett med rappere som høres forskjellig ut fra resten av bunchen, f.eks. Jay-Z, Xzibit, Gravediggaz. Og uansett hvor mye jeg "prøver", så klarer jeg ikke å digge Eminem.

Endret av Bitex
Skrevet
Og uansett hvor mye jeg "prøver", så klarer jeg ikke å digge Eminem.

8120577[/snapback]

Du ekke alene om dette for og si et sånn :p

Føler noe av det eldre greiene hans, bla freestyle tingene de er dope...

Skrevet

Noen som var på Jedi mind tricks eller swollen members konserten eller? Jeg fikk ikke dratt dit pga militæret. Kjiipt. =/

NP: Masta Ace - Acknowledge

Skrevet (endret)
Onyx, jeg tar en øl til ære for deg (mest meg, etter en hard dag) allerede nå. :)

Roots-låta var bra. Jeg har det siste albumet deres, men hvilke andre er bra, noen?

8108443[/snapback]

Synes vel alt de har laget er bra, men Illadelph Halflife og The Tipping Point er de jeg liker aller best.

Her er de tre beste låtene de har laget:

What They Do

Guns Are Drawn

8109773[/snapback]

Jeg fant "Do You Want More?!??!" på platekompaniet for 109 pæeng i dag. Høres foreløpig veldig bra ut. :)

Endret av unge thendrup
Skrevet
Dette må ikke yeyo lese, da vil han få en ultimat ereksjon, men jeg begynner å få litt sansen for Dipset - Birdcall.

Fy skamme deg. En som ville drept en rapper er ikke hyggelig, men hører på sjangeren alikevel. :(

Sannhetens øyeblikk.

Skrevet (endret)

Nye mixtapen til oral B er jævlig rå. Han har faen meg en låt med devin the dude. SJukt :ohmy:

Endret av asad
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...