Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens ill-video:

Umulig å hate på dette! Jeg gleder meg til ny skive nå...og det trodde jeg aldri jeg skulle si om Xzibit igjen. Sjekk det ut!

Skrevet
Og nå får vi ikke se Letterman på NRK2 mere..blæææ dumme-NRK'ere.

7033164[/snapback]

Faaen, er det derfor det er så lenge siden jeg har sett Letterman? Helvete.

Uansett, Xzibit-greia der var vill, gleder meg til å høre cden hans.

Skrevet
Det der var sterke saker fra Xzibit. Ser lett utviklingen hans, og den har vært positiv.

7033289[/snapback]

hva mener du? Han ble jo bare dårligere og dårligere etter førstealbumet, men har tydeligvis kommet tilbake nå.

Skrevet (endret)

50 Cent gjorde også en feit opptreden på Letterman, med hele letterman-bandet bak seg. Han gjorde masse improvs i teksten om hvor fett det var å spille med et fullt band.

Endret av Bitex
Skrevet
Det der var sterke saker fra Xzibit. Ser lett utviklingen hans, og den har vært positiv.

7033289[/snapback]

hva mener du? Han ble jo bare dårligere og dårligere etter førstealbumet, men har tydeligvis kommet tilbake nå.

7033330[/snapback]

Var nettopp det jeg mente.

Uptime - Downtime - Uptime

Skrevet

Jeg får det ikke til å funke når Xzibit skal si noe 'lurt'. Rap om money, hoes, rims, bling and bitches du.

Kulest om dagen:

Justin Timberlake - Futuresex/Lovesounds

Lupe Fiasco - Food & Liquor

Hi-Tek - Hi-Teknology 2

ALT AV DAFT PUNK

Skrevet

Jøss, var jævlig nice, det der. Har ikke fulgt særlig med på X to da z av god grunn. Når skal dette albumet komme ut? Heh, fikk seriøst frysninger av den sangen.. :)

Har dere foresten hørt det nye albumet til Bone Thugs, Thug Stories som kom i år? Hva synes dere?

Skrevet
Dagens ill-video:

Umulig å hate på dette! Jeg gleder meg til ny skive nå...og det trodde jeg aldri jeg skulle si om Xzibit igjen. Sjekk det ut!

7033013[/snapback]

Oh vilt ass, har fått tak i en ep fra han med nye låter, er lovende ass.

Er i skikkelig glad humør nå så mye gladsanger her i dag :D

NP:Yero - My high

Skrevet
Jeg får det ikke til å funke når Xzibit skal si noe 'lurt'. Rap om money, hoes, rims, bling and bitches du.

7035215[/snapback]

Hehehh.. Er grenser for hvor lenge man kan rappe om bling, da. Og Xzibit var jo veldig bra i begynnelsen.

Hadde blitt mer overasket hvis Lil' Jon begynte å rappe om meningen med livet liksom.

Skrevet

7035215[/snapback]

Hehehh.. Er grenser for hvor lenge man kan rappe om bling, da. Og Xzibit var jo veldig bra i begynnelsen.

Hadde blitt mer overasket hvis Lil' Jon begynte å rappe om meningen med livet liksom.

7035362[/snapback]

Har den nye låta i cd-kvalitet, den er dritbra. En av de best låtene jeg har hørt på en stund :) Bling har vi nok av fra før av. hehe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...