Gå til innhold

Hvilket CS liker du best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg fortjente kosen... men beholder den likevel.

Ser ikke ut som det funket her i hvertfall - er sikkert bare den vanlige CS, det der. Pokker ta de som postet den linken - i så fall!

Skrevet (endret)

Denne tester jeg nå. :yes:

Den heter i hvertfall noe med steaminstall. Stoler på den, da.

EDIT: Det kan ta noen sekunder før nedlastingen starter, bare for å gjøre de som lurte oppmerksom på det.

Kos. :ermm:

Endret av DevN
Skrevet
Hvilket av CS spillene foretrekker du?

Gamle CS 1.3/1.5

CS 1.6

CZ

CS:S

Liker best CS 1.6 men har ikke prøvd Source enda da

CS 1.5 såklart.....

HATER STEAM!! :hrm:

ELSKER WON! :love:

Elske noe som ikke eksisterer?

Wake up man!

det jeg mente var at jeg likte WON bedre enn steam..... ;)

skjønner da jeg å at WON er lagt ned da......

Skrevet
Denne tester jeg nå. :yes:

Den heter i hvertfall noe med steaminstall. Stoler på den, da.

EDIT: Det kan ta noen sekunder før nedlastingen starter, bare for å gjøre de som lurte oppmerksom på det.

Kos. :ermm:

Jess, denne ser lovende ut. :D

Nei, ikke "kos", men koz. (Jentenes mest brukte ord) ;)

Skrevet
Ok, men hvis den virker, så skal jeg ha "koz". Ok? ;)

67 %.

82%, du skal få hele to koz'er hvis den funker. ;)

1.3 kan du hoppe hele tiden uten å irritere deg over "bug'en" i 1.6 :p

Skrevet
Jeg er faktisk mest skuffet over at cs : s er så likt 1.6 og de tidligere versjonene av cs. Hvorfor kunne ikke valve bare lagd et helt nytt spill ! Med samme konseptet.. Hvorfor kopiere de gamle banene, gjøre det fortsatt enkelt å skyte og i det hele tatt gjøre det så likt cs som mulig bortsett fra grafikk og fysikk.. :ermm: Med en radikal forandring hadde ikke pro gamerne vært så gode i det nye spillet, og hvis de ville spille pro matcher og pcw så kan de jaggu holde seg til 1.6 ! Cs : s skulle gitt nye cs spillere en sjanse uten å ligge flere års trening bak. Hvorfor kopiere de tidligere versjonene, det har vi updates til ! (akkurat som 1.3 gikk til 1.4 og 1.5 osv osv.. Dessuten vil dette bare føre til at folk vil gå lei cs : s fortere enn dere tror..

Blir jeg nødt til å quote meg selv for at folk skal få øyna opp for mitt geniale og inteligente syn på spillet.. ! :roll:

Skrevet

Digger både 1.6 og steam jeg. Og til alle dere som klager over steam; har dere tenkt over hvor mange buger o.l. som har blitt fikset gjennom steam? Greit nok at steam hadde litt problemer i begynnelsen, men etter en dårlig start har det jo blitt ganske bra.

Skrevet
Personlig hater jeg CS, mest pga. skrikeunger og useriøse folk som man får lyst til å rive beinmargen ut av, men derimot CS:S liker jeg, bedre gameplay og morsommere syntes jeg, og ingen skrikeunger(enda hvertfall).

der traff du spikern på hodet!

Skrevet

1.3 var "good old" CS, 1,6 er faktisk veldig bra foruten skjold dritten :mad:

Derimot CSS suger seriøst. Når "the shit hits the fan" har jeg max 20fps :no:

Det blir ikke akkurat mye kills av slikt, derimot hvis jeg kan stå på avstand å bruke autosniper eller awp er det jo lett som bare det å eie i CSS.

Dessuten er CSS treigt som sirrup med tanke på våpen bytte osv.

liker heller ikke deagle og USP i CSS får liksom ikke feelingen med dem

Alle våpen med scope har derimot blitt enda mere effektive, noe jeg synes føkker opp balansen. Haglene har blitt kule da :thumbup: Digger lyden på M3`en :D

Skrevet
Hand over the "koz".

It works like a charm.

Ganske morsomt med bunnyjumping. :)

Oh yeah sweetheart! :)

Er dette seriøs 1.3? Virker som en nyere og bedre utgave av 1.6 jo!

KOzzzzz nr 1

KoZZZZ nr 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...