Gå til innhold

Hvilket CS liker du best?


Anbefalte innlegg

Digger både 1.6 og steam jeg. Og til alle dere som klager over steam; har dere tenkt over hvor mange buger o.l. som har blitt fikset gjennom steam? Greit nok at steam hadde litt problemer i begynnelsen, men etter en dårlig start har det jo blitt ganske bra.

Helt enig med deg :yes:

 

Jeg var en av de som "klagde" over Steam i begynnelsen. Men nå er jeg storfornøyd med Steam og 1.6.

Endret av awp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det som gjør at source suger så heftig som dere sier? Det krever ikke mye, ser genialt ut, eventuelle bugs vil bli fixet i tidlige patcher...

 

Hva er det med rekylet som er endret? Tror folk bare har crappy PCer og ikke klarer å kjøre 150 fps. Eller så liker dere ikke forandringer. Hørte en jævlig haug med whine om 1.6 og når det kom, og jeg spiller ikke CS.

Hva er det du har røyka? Source krever ikke mye?! Specsen i signaturen min gir meg helt nedi 60-70 fps i 800x600. 10500 i 3dmark03 og 5000 i 3dmark05.

 

AK47 og colt kjennes helt annerledes ut, mye treigere og mer rekyl. Hvis du ikke spiller cs og ikke har peiling på dette hvorfor uttaler du deg?

Doom krever mye, mkey. Man må selvfølgelig ikke kjøre på med fulle detaljer og full AA og AF. Jeg kjører det glatt som gud i 1280x1024 på en 2500+ og 9800pro med 0 AA og AF og resten på fullt.

Greit, å si at det krever lite er å dra den liiiiitt langt.

 

Og at AK47 og colt kjennes helt annerledes ut gjør da ikke CSS til et dårlig spill! Det jeg sier er at folk generellt begynner å hyle og skrike med en gang det kommer forandringer. Dette er jo et gyllent eksempel. Bli vant til det nye så oppdager du sikkert at det ikke var så gale likevel.

Og jeg trenger da ikke være CS ekspert for å kunne si det jeg sa i posten der.

 

 

[edit:

PS: jeg er ny bruker av steam og har hørt mye kvin om det, men selv opplevde jeg som den mest behagelige måten å kjøpe spill på noen sinne.

*Install steam, finne HL2 silver, klikka klakka kjøp, laste ned, spill* helt smerte fritt.

Endret av zappy
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å kjøpe hl2 og spille CS:S.

 

Er sykt lei av folka som spiller cs. Er ikke god selv, men klarer jeg å knerte noen, "guller jeg.. n00b.. ffs"

 

Denne tråden gjør at jeg gleder meg enda mer. For alle som sier at CS:S suger (med hundre utropstegn) er akkurat de jeg ikke ønsker å spille CS:S med!

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til å kjøpe hl2 og spille CS:S.

 

Er sykt lei av folka som spiller cs. Er ikke god selv, men klarer jeg å knerte noen, "guller jeg.. n00b.. ffs"

 

Denne tråden gjør at jeg gleder meg enda mer. For alle som sier at CS:S suger (med hundre utropstegn) er akkurat de jeg ikke ønsker å spille CS:S med!

:yes:

Lenke til kommentar

Vel, jeg spiller jo mye på aztec, og tilvennet det utseendet. Men for all del, har ikke noe i mot aztec i 1.5 og tidligere versjoner. Det gamle aztec ble man så fort lei av, det var for ensfarga, men i det nye føler jeg mer realisme. Er litt vanskelig å uttale følelser for et map, men, men...

 

Foretrekker mer realisme enn... hva skal jeg si? Science Fiction? :yes:

Lenke til kommentar

Får tårer i øyna når jeg spiller 1.3... savner det :(

 

Snufs.. dessuten jeg greier bunnyjump lett .. :p

 

hvorfor kan ikke valve starte opp 1.5 eller 1.3.. de vet at fler vil begynne å spille igjen da...!!

1.6 er liksom ikke den samme gameplayet.. savner folka i 1.3 og!! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...