genesis Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Lurer på om denne er på "by-default". Hvor stiller man på/av?
Djevlen Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Lurer på om denne er på "by-default".Hvor stiller man på/av? Du har kjøpt spillet går jeg utifra.... Da følger det nemlig med en manual, i denne manualen står det diverse juksekoder, deriblant hvordan man slår av juksekoder
genesis Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Er vel ikke akkurat juks å ta av aldring, ikke i sims, kanskje i "real life". Med denne infoen skal jeg klare å fikse det. rlz_ Var/er du xtremt overtrøtt? Klarer ikke å se humoren
Djevlen Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Er vel ikke akkurat juks å ta av aldring, ikke i sims, kanskje i "real life".Med denne infoen skal jeg klare å fikse det. rlz_ Var/er du xtremt overtrøtt? Klarer ikke å se humoren Jeg prøvde bare å hinte til at det står i manualen hvordan man slår av aldring.
Gjest medlem-19530 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 det som er morsomt er å begynne som ungdom og så slette den ene foreldren din:D da er du heeelt alene.da kan du vokse opp heelt selv. kaching tror jeg er koden for penger
Prizefighter Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg synes simmene eldres alt for fort, noen andre som er enige?
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg synes simmene eldres alt for fort, noen andre som er enige? Jeg syntes de aldres akkurat passe. En veldig bra ting med at folk dør, er pengene du får da , jeg fikk ca 30000 når 2 stk døde på samme dag
tor_erik Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hypotetisk: Dersom jeg ikke får barn med simmene, vil da familien dø ut når begge simmene er døde?
Kvalen Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Den beste pengekoden er motherlode, den gir 50000, mens kaching gir 1000!
Gronz Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg synes simmene eldres alt for fort, noen andre som er enige? Nei, synes det går akkurat passe fort
Prizefighter Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Ikke hvis man vil forfremmes og styre skikkelig med hus og bli kjent med nabolaget. Blir gammel før man vet ordet av det da.
mr. Bjerre Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Ikke hvis man vil forfremmes og styre skikkelig med hus og bli kjent med nabolaget. Blir gammel før man vet ordet av det da. Hvis du oppfyller simmenes ønsker, går det ikke lenge før du får råd til den der anti-aldrings drikken heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå