Gå til innhold

moderatorene som suger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (Marvil @ 10/10/2004 : 00:35)
QUOTE (Goophy @ 09/10/2004 : 21:57)
Oh, jøsses...
Anbefales det å "signere" med nick?

Om du skriver saklige begrunnelser så er det vel ikke akkurat negativt om du signerer.

For meg så virker det som litt: "Hei,jeg rapporterer denne tråden og vil gjerne bli moderator"

Lenke til kommentar

QUOTE (Marvil @ 08/10/2004 : 17:42)
Og annen ting angående det med å skrive, brukerne får ikke lov å skrive rapportert, men moderatorene kan skrive "Stenges". Jeg tror folk skjønner at den er stengt når det ikke er mulig å poste flere innlegg i tråden.. :)

Det er vel p.g.a at man er nødt til å poste i tråden for å få stengt den, tror det er et av valgene der vi andre har "Aktiver smilies?" og "Vil du vise signaturen din i dette innlegget?" etc. Jeg er dog ikke helt sikker, men kan komme på at det var noe slikt fra mine tidligere erfaringer med IB

Lenke til kommentar

QUOTE (CurSe @ 10/10/2004 : 03:08)
For meg så virker det som litt: "Hei,jeg rapporterer denne tråden og vil gjerne bli moderator"

Jeg er ikke enig, har aldri sett på en "signert" rapportering som en søknad om å få bli moderator, verken via report-knappen eller via PM.

 

@ apollox:

Nei, vi trenger ikke å poste i en tråd for å stenge den, men vi trenger å begrunne stengingen i 99% av tilfellene.

Stenges en tråd uten post med begrunnelse blir det også galt, da ikke alle skjønner hvorfor den ble stengt, pluss at det er greit å understreke at det er en god grunn til stenging.

Lenke til kommentar

den tekniske løsningen for dette er på plass i versjonen som vi så smått har begynt å mekke på. Men ingen tekniske løsninger i verden klarer å forhindre sinte brukere som ikke er fornøyd med at dem har fått en advarsel i å klage over de merkverdigste ting. Selv har jeg fått klager på alt fra hvorfor sms språk ikke kan brukes når det beskriver problemet til hvorfor man ikke kan bruke 15-20 banneord i en post :wee:

Lenke til kommentar

Det med at vi brukere burde flytte tråder selv tror jeg neppe er en god løsning. Det kan bli svært kaotisk etterhvert.

Men det vi burde ha muligheten til er å slette våre egne poster.Ikke hele tråder, men enkeltposter. F.eks. hvis man skrev noe som bare ble teit eller helt feil burde man kunne slette den istedet for å redigere den til "slettet", "fjernet" eller noe sånt.

 

Eller er jeg på jordet nå?

Lenke til kommentar

kan jo lage en "hjelpeting" eller hva jeg nå skal kalle det, som gir noen valg som kan gjøre det lettere å beskrive problemet i topic, ikke at jeg tror at det skulle være vanskelig for noen men

 

noe lignende som "hjelp å støtte" i windows, bare noen få alternativer som kan hjelpe for de som er usikre

 

EDIT:er vel kanskje unødvendig da det ikke egentli er så vanskelig å lage en kort beskrivelse av problemet

 

EDIT2: glemte å skrive "EDIT:"

Endret av notalive
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...