Gå til innhold

Freespace 1 og 2 , Starlancer og Freelancer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes Freelancer var gøy...

Me 2, virkelig mange bra patcher ute og går. Håper de lager en 2`er. Kun GC2 og Freelancer som har klart og fenget meg i det siste.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd X² — The Threat, men ut i fra det jeg kunne lese i omtaler, er det litt for mye trading og imperiebygging i bildet for min smak. Og ikke multiplayer.

Jeg likte mye bedre den deilige følelsen av frihet som Freelancer gav meg. Noe som bringer meg videre til følgende: På forumet til www.lancersreactor.com har i allefall ingen hørt om noe Freelancer 2 som skal komme. Men tonen er at det sannsynligvis vil komme en oppfølger, men ikke enda. Det er jo ikke mer enn halvannet år siden Freelancer kom ut. Tross alt står Microsoft bak, og de lar ikke en slik mulighet til å tjene penger gå fra seg!

Når vi først snakker om Freelancer, så har utviklerne vært svært sløve. Ingen patcher har de orket å lage (utenom en liten server-side). Anti-cheat, programmer til server-management mm. måtte FL-fansen selv ta seg av. På hjemmesiden er 3 av 8 linker til fansider utdaterte, og har vært det lenge. Utviklerne gidder naturligvis heller ikke svare på om det blir noe av Freelancer 2.

Jeg begynner å få lyst til å spille Freelancer igjen jeg! Om nok interesserte melder seg, setter jeg opp en server som går 24/7 (20+ spillere). :)

Skrevet

Multiplayeren på Freelancer er utrolig buggete. Ofte kommer det "rød" lagg, slik at det er umulig å spille noen minutter, du sitter fast i stasjoner og lignede. Enkelte servere banner også uten grunn. Siste som bannet ga som grunn "Kjøpt utstyr som ikke er mulig å kjøpe".. neivel, hvordan fikk vi kjøpt det da? *riste på hodet*

Skrevet

Har x2 jeg, ALT for mye dill dall, man må jo sitte med manualen i hånden for å kunne spille det, det blei for mye dill man måtte gjøre. freespace 3 må komme snart, 1 og 2 er gode simulator spill:D

Skrevet
Multiplayeren på Freelancer er utrolig buggete. Ofte kommer det "rød" lagg, slik at det er umulig å spille noen minutter, du sitter fast i stasjoner og lignede. Enkelte servere banner også uten grunn. Siste som bannet ga som grunn "Kjøpt utstyr som ikke er mulig å kjøpe".. neivel, hvordan fikk vi kjøpt det da? *riste på hodet*

Er ikke værre å sjekke farta på freelancer enn å sjekke på en cs server. Og at noen har stort kontroll behov har heller ikke med spillet å gjøre.

Skrevet

Er ikke værre å sjekke farta på freelancer enn å sjekke på en cs server. Og at noen har stort kontroll behov har heller ikke med spillet å gjøre.

Min erfaring er at det lagger in-game selv om du har lav ping til serveren før du joiner. Dette gjør det rimelig vanskelig å finne en server det er mulig å spille på ;)

Skrevet

Har spilt Freespace 1&2 mange ganger, det er et par av de beste spillene jeg har spilt i det hele tatt.

Håper virkelig det kommer en 3'er også. Historien og atmosfæren er utrolig bra.

-OEH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...