superdigg Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 De fleste folka i cs har ikke peiling pa hvordan cs fungererDet har du helt rett i.Men okey.. Jeg tror den enkleste maten er a bare emaile jess cliffe.Er sannsynligvis det enkleste ja :!: ...eller Yahn Bernier som har skrevet mesteparten. Leste faktisk i et intervju med Bernier at det gikk litt over styr på et tidspunkt og at det bidro til å skape mye forvirring. Er forsåvidt enig i at man ikke skal stole blindt på alt som står rundt omkring, men å kategorisk avvise alt som står er vel å ta i litt kanskje - det er jo tross alt ikke bare én plass dette står. Sånn sett kan det jo være fristende å påstå at du har laget en tilsvarende logisk verden... he he sorry - det er ikke meningen å legge opp til en krangel men det skader ikke å ha et åpent sinn av og til. Det er fullt mulig å skrive fps-avhengig nettkode forresten - gjort det selv to ganger.
TDK Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Det er muligens svart på tidligere i tråden, men jeg fikk det ikke med meg. Jeg får ikke opp konsollen samme hva jeg gjør. Jeg har huket av for developer console i controls innstillingene. Men jeg får likevel ikke opp consollen når jeg trykker |. Hva kan jeg gjøre?
Left Blank Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 superdigg: ok, du har sikkert rett, i stand corrected, siden jeg faktisk ikke har bevis pa det. TDK: putt bind "\" "toggleconsole" i config.cfg
AK47 Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Bruker numpad jeg som buyscript jeg Hvordan lager eg buyscript? lurer også på det samme. Ingen som kan forklare?
Left Blank Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 AK47 sjekk den tråden her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=310725 Bare extract filene og bind det du vil i options. Så slipper du og skrive selv
Uderzo Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Du kan bruke config.cfg. Bind "knappen du vil bruke" "våpen/armor du vil kjøpe" eksempel: bind "KP_LEFTARROW" "buy aug; buy sg552; buy primammo" Edit: Jeg var litt for treg, gå for Joltaire sin geniale løsning. Han har laget et gui. Endret 11. oktober 2004 av Uderzo
AK47 Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Takker Klarer nesten ikke å vente til jeg kommer hjem
Left Blank Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Edit: Jeg var litt for treg, gå for Joltaire sin geniale løsning. Han har laget et gui. Heh tok faen så lang tid å finne den kb_act fila og.. måtte unpacke alle .gcf filene for å finne ut hvilket dir den lå i..
AK47 Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) hmmm... Finner ikke config.cfg eller de andre filene som følger med i linken over edit: Normalt burde det vel ligge under mappe til Valve, hvor steam ligger. Har også kikket etter CSS andre steder - uten resultat. Og ja, jeg har spilt det Endret 11. oktober 2004 av AK47
Uderzo Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 hmmm... Finner ikke config.cfg eller de andre filene som følger med i linken over edit: Normalt burde det vel ligge under mappe til Valve, hvor steam ligger. Har også kikket etter CSS andre steder - uten resultat. Og ja, jeg har spilt det steam/steamapps/"[email protected]"/counter strike source/
superdigg Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Et par tweaks til: 1. Slå av mouse filtering/smoothing. Hadde litt problemer med at bildet var laggy selv om ping og fps var ok og etter å ha søkt litt rundt på forumet til steampowered fant jeg denne og det hjalp! 2. For ATI-eiere: (foreløpig bare hvis du har siste Omega, i 4.10 vil du kunne gjøre dette i CCC) Høyreklikk desktop -> Properties -> Settings -> Advanced -> Advanced 3D -> 3D og sett A.I til "High". Dette er en ny funksjon i Catalyst som er en optimalisering for en del spill - bla. CS:S.
superdigg Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Takk skal du ha superdigg :!: Bare hyggelig!
superdigg Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Til alle som synes det kan være litt kjipt vær på aztec bl.a - her kommer en liten "hack" jeg har laget som gir finvær og bedre fps i CSS! Last ned denne filen (eller last ned fra dette innlegget helt nederst og navn om CSS Hacks.txt til CSS Hacks.exe) til (og dette er veldig viktig): X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn@domene\counter-strike source\cstrike Som du kanskje skjønner må du forandre det i rødt tilpasset din egen innstallasjon. Deretter er det bare å kjøre filen og den vil pakke de ut hvor de hører hjemme. Et lite advarsel dog: Har du forandret på valve.rc eller kb_act.lst så vil disse bli overskrevet! Ok, hva gjør denne lille hack'en da spør du: Den slår av alt regn: r_rainalpha 0 r_rainalphapow 0 r_raindensity 0 r_rainlength 0 r_RainProfile 0 r_RainRadius 0 r_RainSideVel 0 r_RainSimulate 0 r_rainspeed 0 r_RainSplashPercentage 0 r_rainwidth 0 Dette gir deg en ganske kraftig fps-økning på Aztec uten at noe eyecandy forsvinner (...sett bort fra regnet ) Den skrur av (lyden av) torden, regn og vind samt "demper" gresshoppene og slangene litt. I tillegg som en liten bonus har jeg enablet console og lagt inn valg for knapp i Options -> Keyboard (ligger under Miscellaneous) samt fjernet den utrolig irriterende "klikkelyden" i say. Skulle du få lyst til å fjerne dette er det enkelt: Gå til X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn@domene\counter-strike source\cstrike\cfg og åpne valve.rc i Notepad - der finner du exec rainOff.cfg. Slett den linja eller sett // foran for å kommentere den ut. For å få tilbake regn og torden-lydergår du til: X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn@domene\counter-strike source\cstrike\scripts og sletter/navner om soundscapes_aztec.txt For å få tilbake klikkingen i say går du til: X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn@domene\counter-strike source\cstrike\scripts og sletter/navner om game_sounds.txt Har du ikke lyst til å ha muligheten for å velge knapp på console går du til: X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn@domene\counter-strike source\cstrike\scripts\ og sletter/navner om kb_act.lst Såderja! Håper dette faller i smak! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Edit: Går jo an å laste opp filer her også så jeg legger den inn her i tillegg men da som txt - exe var visst dåli dil... Dette betyr at du selv må navne den om til .exe!!! Lagre på samme plass som forklart over. PS! Gi meg tilbakemelding på om dette funker! CSS_Hacks.txt Endret 14. oktober 2004 av superdigg
TDK Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Til alle som synes det kan være litt kjipt vær på aztec bl.a - her kommer en liten "hack" jeg har laget som gir finvær og bedre fps i CSS! Last ned denne filen til (og dette er veldig viktig): X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn@domene\counter-strike source\cstrike Som du kanskje skjønner må du forandre det i rødt tilpasset din egen innstallasjon. Deretter er det bare å kjøre filen og den vil pakke de ut hvor de hører hjemme. Et lite advarsel dog: Har du forandret på valve.rc eller kb_act.lst så vil disse bli overskrevet! Ok, hva gjør denne lille hack'en da spør du: Den slår av alt regn: r_rainalpha 0 r_rainalphapow 0 r_raindensity 0 r_rainlength 0 r_RainProfile 0 r_RainRadius 0 r_RainSideVel 0 r_RainSimulate 0 r_rainspeed 0 r_RainSplashPercentage 0 r_rainwidth 0 Dette gir deg en ganske kraftig fps-økning på Aztec uten at noe eyecandy forsvinner (...sett bort fra regnet ) Den skrur av (lyden av) torden, regn og vind samt "demper" gresshoppene og slangene litt. I tillegg som en liten bonus har jeg enablet console og lagt inn valg for knapp i Options -> Keyboard (ligger under Miscellaneous) samt fjernet den utrolig irriterende "klikkelyden" i say. Skulle du få lyst til å fjerne dette er det enkelt: Gå til X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn@domene\counter-strike source\cstrike\cfg og åpne valve.rc i Notepad - der finner du exec rainOff.cfg. Slett den linja eller sett // foran for å kommentere den ut. For å få tilbake regn og torden-lydergår du til: X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn@domene\counter-strike source\cstrike\scripts og sletter/navner om soundscapes_aztec.txt For å få tilbake klikkingen i say går du til: X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn@domene\counter-strike source\cstrike\scripts og sletter/navner om game_sounds.txt Har du ikke lyst til å ha muligheten for å velge knapp på console går du til: X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn@domene\counter-strike source\cstrike\scripts\ og sletter/navner om kb_act.lst Såderja! Håper dette faller i smak! Flott guide superdigg!
superdigg Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Flott guide superdigg! Takker! Installer den og Create Server Aztec og nyt været
Mala Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) *Slettet* Endret 14. oktober 2004 av Mala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå