Gå til innhold

hvordan bruke to skjermer til spill?


yoyo89

Anbefalte innlegg

ok hva trenger jeg? jeg har alt til en skjerm men hva trenger jeg for å plugge inn en til? jeg kommer til å bare ta en gammel skjerm.

kortet mitt er geforce6800GT og d har support for 2 skjermer

 

og 1 ting til, noen som har en guide hvordan man kan få til to skjermer (en til vanlig og en til å se bak deg i fly) til battlefield 1942/desertcombat

 

 

MVH YOYO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok hva trenger jeg?

Det korte svaret: Det går ikke an. Ikke spør meg hvorfor, men av en eller annen merkelig grunn gir de aller fleste programvareutviklere totalt blaffen i støtte for multimonitor.

 

Det litt mer utfyllende svaret: Det finnes riktignok et par spill som har til dels støtte for flere skjermer, men det er svært få og "støtten" går som regel ut på at det vanlige bildet er strekt utover alle skjermene - ikke at hver skjerm har forskjellige bilder, og faktisk blir dratt nytte av.

Lenke til kommentar
ok hva trenger jeg?

Det korte svaret: Det går ikke an. Ikke spør meg hvorfor, men av en eller annen merkelig grunn gir de aller fleste programvareutviklere totalt blaffen i støtte for multimonitor.

 

Det litt mer utfyllende svaret: Det finnes riktignok et par spill som har til dels støtte for flere skjermer, men det er svært få og "støtten" går som regel ut på at det vanlige bildet er strekt utover alle skjermene - ikke at hver skjerm har forskjellige bilder, og faktisk blir dratt nytte av.

jeg kjenner 1 som har akkuratt dette :yes:

en skjerm der du ser vanlig og en skjerm der du ser bak

 

Hei hei, hvis du tar en liten titt på toppen, vil du muligens finne guide til dualhead/trippelhead? Ahem whistle.gif

 

takker lol så det ikke :p

Endret av yoyo89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...