Gå til innhold

Counter Strike Source, hvordan betale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan betaler man når vi bestiller Half-Life 2 via Steam i dag (Torsdag 7.okt, kl.20.00)? Betaler man med kredittkort via Steam eller med oppkrav, giro o.l? Trenger man kortnummer hvis man skal bruke kredittkort (visa, mastercard)? Eller er det nok med å legge inn kontonummer slik at de trekker fra pengene for spillet? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvordan betaler man når vi bestiller Half-Life 2 via Steam i dag (Torsdag 7.okt, kl.20.00)? Betaler man med kredittkort via Steam eller med oppkrav, giro o.l? Trenger man kortnummer hvis man skal bruke kredittkort (visa, mastercard)? Eller er det nok med å legge inn kontonummer slik at de trekker fra pengene for spillet? :hmm:

Sjekk litt i Counter Strike forumet, under Spillforum for de mest populære spillene, der denne posten skulle blitt plassert (kan sjekke Half-Life forumet også). Man må ha kortnr. ja. Det nummeret som er "puncha" gjennom kortet. Visa nr. på godt norsk. Du må med andre ord ha et kort som man kan bruke Visa eller MasterCard på (el. lignende). Visa Electron funker ikke.

Endret av Odland81
Skrevet (endret)

Da må jeg spørre mora mi om jeg kan bruke kortet hennes. Tror hun sier nei *snufs* :no: , Det er vel trygt å betale med bankkort gjennom steam??

Endret av SirKenneth16
Skrevet
Da må jeg spørre mora min om jeg kan bruke kortet til hennes. Tror hun sier nei *snufs* :no: , Det er vel trygt å betale med bankkort gjennom steam??

Det skulle en tro ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...