Royal Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Noken som kan forklare skilnaden på Gold, Silver og Bronze? Steam News
PixelImp Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 dette var seriøs nedtur. kjøpte condition zero for å få spille counter-strike:source på tirsdag. og nå får jeg ikke spille det mer før jeg kjøper half life 2 ?! BS !!!
TCi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) dette var seriøs nedtur.kjøpte condition zero for å få spille counter-strike:source på tirsdag. og nå får jeg ikke spille det mer før jeg kjøper half life 2 ?! BS !!! Det har aldri vært snakk om at CZ skulle gi folk muligheten for å få CS Source. CZ eneste involvering i CS Source er betatestingen som nå avsluttes i morgen/natt. Endret 7. oktober 2004 av TCi
diskvask Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har også kjøpt, silver-pakken kostet $10 for de med hl2-kupong.
GoldlaXiE Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Da tror jeg jammen jeg går for silver versjonen! 10 dollar var jo ikke store prisen..
Seian Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 dette var seriøs nedtur.kjøpte condition zero for å få spille counter-strike:source på tirsdag. og nå får jeg ikke spille det mer før jeg kjøper half life 2 ?! BS !!! Jeg gjorde det samme, gjett om jeg var sur når jeg ikke fikk spille CS: S. Men så skal jeg kjøpe meg Half Life 2: GOLD idag Gjett om jeg gleder meg
LuggagE Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 (endret) EDIT: Sorry, feilpost, fikk vite det jeg ville nå KOS DEG! Endret 8. oktober 2004 av LuggagE
Kasp Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Da tror jeg jammen jeg går for silver versjonen! 10 dollar var jo ikke store prisen.. Hmm, jeg er inne på steam nå og der står det 59$ for Silver-versjonen... Endret 8. oktober 2004 av Kasp
ZlummGlumm Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Um... er hl2 spellbart? Jeg har en sånn superduper kupong, men me kanke spelle enda. Er detta fordi det ikke er sleppet enna, eller har me gjort no feil?
Potetdamen Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Da tror jeg jammen jeg går for silver versjonen! 10 dollar var jo ikke store prisen.. Hmm, jeg er inne på steam nå og der står det 59$ for Silver-versjonen... De har ati kupong så de får det litt billigere
MiSP Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Um... er hl2 spellbart? Jeg har en sånn superduper kupong, men me kanke spelle enda. Er detta fordi det ikke er sleppet enna, eller har me gjort no feil? Du har ikke gjort noe feil, det er bare ikke sluppet ennå. Hvis du har preloadet det, kan du spille det med en gang det kommer ut.
chokke Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 kupongen gjelder gratis bronse, dermed du betaler mellomlegget for brønse-sølv
ZlummGlumm Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Du har ikke gjort noe feil, det er bare ikke sluppet ennå. Hvis du har preloadet det, kan du spille det med en gang det kommer ut. Skulle ikke HL2 bli sleppi igår a? Eller var det bare det at man kunne bestille igår?
MiSP Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Du har ikke gjort noe feil, det er bare ikke sluppet ennå. Hvis du har preloadet det, kan du spille det med en gang det kommer ut. Skulle ikke HL2 bli sleppi igår a? Eller var det bare det at man kunne bestille igår? Jepp, du skulle kunne bestille det i går.
Piratpjokken Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 hvilke butikker\nettsteder kommer til å ha HL2 silver pack eller collectors edition i hyllene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå