Gå til innhold

er denne aktive subwooferen bra eller?


Anbefalte innlegg

har tenkt til å kjøpe en subwoofer til hjemmekino annlegget mitt. mangler litt dyp sub. har 2 Cerwin vega DC-12 som leverer bare dunking. så trenger litt sublyd.. så har jeg kommet over denne. : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300559&s=sc

 

Er den noe tess? har jo yamaha forsterker så jeg skjønner att det er litt kvalitet på dette merket. men ossen låter den subwooferen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å få noe brukende slik som du vil ha det, må du nok ut med en 6-7000 kroner.

 

Denne hadde nok vært glimrende til ditt bruk :)

 

Evt YSW-800 som er noe rimeligere. Den kan forresten snappes opp meget billig fra Tyskland. Kommer vel på ca 4300 kr inkl avgifter og frakt om jeg ikke tar helt feil nå...

YSW-1500 kommer på ca 6100 kr fra Tyskland :)

Lenke til kommentar
som tilligere sagt  still lavpassfiltret lavt DVS under 80 hz(eller mhz?)

Jeg tror ikke man hører så veldig mange av lydene som befinner seg i MHz-området. :lol:

 

Edit: Med såpass store fronthøyttalere tror jeg jeg ville prøvd enda lavere enn 80Hz. Men det er jo enkelt og greit bare å prøve seg fram til det man synes låter best.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
som tilligere sagt  still lavpassfiltret lavt DVS under 80 hz(eller mhz?)

Jeg tror ikke man hører så veldig mange av lydene som befinner seg i MHz-området. :lol:

 

Edit: Med såpass store fronthøyttalere tror jeg jeg ville prøvd enda lavere enn 80Hz. Men det er jo enkelt og greit bare å prøve seg fram til det man synes låter best.

husket ikke akkurat i farta hvilken det var

 

og ja et godt stykke under 80hZ ned mot 50-60 litt avhengi av hvor lavt subben spiller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...