Gå til innhold

Vifter som er tynnere enn 25mm


Ozelot

Anbefalte innlegg

Skal igang med et prosjekt der jeg trenger vifter som helst er tynnere enn 25mm siden kabinettet er litt lite.

 

Er det noen som vet om noen plasser hvor de selger slike vifter ?

Bør helst være så store som mulig.

 

EDIT: kikka litt rundt på forumet. fant 80x80x15, men vil ha 120x120 helst.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 år senere...

Det er jo en forholdsvis kjent butikk som leverer det meste av casemooding/custom vannkjølingsutstyr her i Norge. Etter at Microplex ble kjøpt opp av Netshop så har vel Techbay vært ganske enerådende på sitt område, og kan ikke si jeg har hørt noe stort dårlig om dem. Har dog ingen erfaring selv.

Selvsagt, nå er ikke akkurat casemoddings-miljøet så stort i Norge, så er jo ganske langt opp til komplett-standarder/størrelse, men en side jeg helt fint kunne bestillt noe fra.

 

Vært inne der en del ganger de siste årene.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte 2 vifter og 2 kald katode der nylig. Den ene katoden var ødelagt. sendte mail til de dagen etterpå mener jeg det var og jeg fikk til svar at de skulle sende en ny..Kjempe tenkte jeg..Gått over en uke nå, ikke mottatt en dritt. Useriøst sier bare jeg. har tatt kontakt med de men får ikke svar engang. som sagt useriøst.

Lenke til kommentar

Hvis dette er din refferanse på hva so mer usæriøst eller veldig dårlig kundebehandling så kan jeg altså komme med langt værre eksempler fra alle butikker og nettbutikker i landet.

 

Ha litt tålmodighet, det er nok det beste. ;)

 

En reklamasjonsrettsak tar over nettet gjerne mer enn bare en uke fra du får defekt enhet til du sitter med flonkende ny. Er du heldig så KAN det hende du er heldig å får det tidligere. Selv er rekorden fra jeg sendte defekt enhet tilbake, til jeg fikk meg ny kanskje 2 uker.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...