Left Blank Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det var meg alene mot 2 andre, pa en key'a server. Jeg fikk et score rundt 60 - 30 ellerno. Kvaliteten er litt dritt, og det er rett og slett fordi webhosten ikke kan ta mere, og jeg har ikke noe annet som kan ta 50 mb, og den er for lang. Men prov og fokuser pa fragsa og slikt. btw, hvis noen har en host, eller vil hoste en 200mb fil da kan den se mye bedre ut.. Opacus? EDIT: Ok sa her er det: uploaden stopper ved 50 mb fordi da er disk kvoten brukt opp, jeg orker ikke bruke lenger tid pa enkoding, sa derfor for a avspille fila trenger du 'divxfix', jeg la den ut her: http://home.no/coax/DivFix110.zip selve filmen finner du pa http://home.online.no/~ovassend/bolav2.avi hent ned filmen, sa apner du .avi fila i divfix, velger 'rebuild index', sa kan du se filmen. unnskyld for denne lille operasjonen men hvis jeg skal gjore dette for dere kommer det til a ta 2+ timer til, og jeg er sliten og vil bare bli ferdig. Endret 4. oktober 2004 av joltaire
Plomma2 Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Kan ikke si den var noe serlig :/ Bare på et aim-map og ikke noen out-of-this-world frags.
Left Blank Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Hm.. Ok. men jeg kom akkurat pa at det finnes jo zip kompresjon. jeg er sa dum. gi meg noen minutter.
Sink Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) SLEMMING pell den vekk fra forumet med en gang jeg bare køddespilte... (PS: Skal jeg slenge ut den demoen jeg ikke tok av meg og deg på aim_awp kanskje ) Sink du er kløne, se nå logga den auto på deg her :S Endret 4. oktober 2004 av Sink
Portalol Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Riktig bruker denne gangen hadde det gøy der eller hva?
Zeph Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Andre enn meg som ikkje skjønar kva han\dei snakker om?
proeSS Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg begynte å gråte, Kanskje det mest tragiske forsøket på en fragmovie noen sinne. Dog om det var et forsøk på å lage en komedie, så har du lykkes ganske bra!
Left Blank Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 SLEMMING pell den vekk fra forumet med en gang jeg bare køddespilte... (PS: Skal jeg slenge ut den demoen jeg ikke tok av meg og deg på aim_awp kanskje ) Sink du er kløne, se nå logga den auto på deg her :S nei !@# proess: la meg gjette da, darlig kvalitet, ikke pcw, net_graph 3, aim_map. for a si det slik, jeg tror fragsa hadde sett bedre ut hadde det vaert bra kvalitet, men na er det slik at nar jeg zipper ned filmen med ultra kompresjon blir fila bare 5 mb mindre. i motsetning til da jeg zippa ned en 110mb .dem fil til 20 mb. sa jeg skjonner ikke helt hva som skjer.
proeSS Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Altså, jeg så fragsa greit nok var ikke akkurat den værste kvaliteten. Men det var liksom ikke noen store frags, ca alle kan gjøre det. Så ikke noe stort wow. Men et stort sukk.
brillan Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hm.. Ok. men jeg kom akkurat pa at det finnes jo zip kompresjon.jeg er sa dum. gi meg noen minutter. Ja, så blir den kanskje 2-3mb mindre...
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Høres tvilsom ut når noen begynner å gråte av den...Tror jeg lar den bli.
Left Blank Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Altså, jeg så fragsa greit nok var ikke akkurat den værste kvaliteten. Men det var liksom ikke noen store frags, ca alle kan gjøre det. Så ikke noe stort wow. Men et stort sukk. Jeg syntes kanskje det er litt overkritisk a kalle den den meste tragise frag filmen noensinne da Uansett jeg har laget hele greia pa nytt, jeg brukte startmovie i cs istedenfor fraps, og da ble clipa MYE bedre. Filmen ser da mye bedre ut na og filstorrelsen er ikke mye storre. Har ogsa eliminert net graph i filmen.. Haper jeg kan fa en sjangse til og at folk kanskje kan sette pris pa den. Ja, ny musikk og seff siden alle kalte den forrige "technocrap".
Bear^ Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ikke at jeg har sett den (ISDN linje) men tror ikke jeg kommer til å tør å legge noe ut her. Folk slakter bare ikke det du lager, de dreper all form for lyst til å fortsette med det og. Mange oppfører seg som den Idol dommeren fra England som kalte folk dom og slike tinger. Beklager at det ble litt vel offtopic
Keejay Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Synes det var en helt grei film jeg. Morsomt å se frag-movie fra aim-maps også
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Må nok ha med noe mer spennende enn aim_maps du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå