Big-Boy Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hei skal kjøpe ny mobil, nå som jeg har så og si slådd fra meg tanken om s65.. Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP: ikke så viktig -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:nei -Spill:ikke viktig Form: -Vekt: ikke viktig -Antenne: intergrert Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: ikke så viktig. -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 7000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke:uviktig. -Kamera: Ja -Videokamera: gjerne -Symbian: gjerne -triband:ja -Infrarød port:ikke noe tvang. -Bluetooth: ja -Minne: Nok til iallefall 200 bilder på telefonen -Minnekort?gjerne -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: kunne vært gøy=) -Radio:GJERNE:D:D Noen som har noen gode forslag?
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hva med P910 eller S700i når du har mellom 0 - 7000 kr til rådighet?
Big-Boy Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Hva med P910 eller S700i når du har mellom 0 - 7000 kr til rådighet? p910 har jeg ikke noe særlig lyst på.. men s700i og k700i er noe og tenke på
remerserr Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 At han har 0-7000 kr til rådighet betyr ikke at han trenger å bruke 7000 kr på en mobil, hvis det finnes flere mobiler til en billigere penge som oppfyller kravene. Husk: Det er det som var den hele ideen med malen, for å råde våre brukere til å kjøpe den beste mobilen til kravene, ikke bare til lommeboka - Jeg regner de "gjerne" punktene dine som ja, dermed står man i bunn og grunn igjenn med disse telefonene: "Billig" telefon som oppfyller dine krav: Siemens SX1 og Nokia 6260. Andre: Sony Ericsson P900/P910 (Her kan du få tak i orginalt radio headset..)
Big-Boy Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 (endret) At han har 0-7000 kr til rådighet betyr ikke at han trenger å bruke 7000 kr på en mobil, hvis det finnes flere mobiler til en billigere penge som oppfyller kravene. Husk: Det er det som var den hele ideen med malen, for å råde våre brukere til å kjøpe den beste mobilen til kravene, ikke bare til lommeboka - Jeg regner de "gjerne" punktene dine som ja, dermed står man i bunn og grunn igjenn med disse telefonene: "Billig" telefon som oppfyller dine krav: Siemens SX1 og Nokia 6260. Andre: Sony Ericsson P900/P910 (Her kan du få tak i orginalt radio headset..) Hehe ja;) go remenser go! hvilken av de hadde du kjøpt? er ganske interisert i 6630.. vet ikke om jeg vil ha p900/p910 kan ha lyst på sxi,man blir jo vant til tasteoppsettet? Endret 4. oktober 2004 av Big-Boy
remerserr Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Big-Boy: 6630 har på et måte et lite ess iogmed at den har 3g, dette er både en fordel og litt idiotisk, på en gang. (Forklare-->) 3g har en mye raskere dataoverføring, her snakker vi om en del ganger raskere hastighet enn EDGE og GPRS. Den største fordelen er egentlig at den åpner for videotelefoni, som nok kommer til å bli en liten revolusjon. Men her er det noe idiotisk som har skjedd hos Nokia, for de plaserte nemmelig kameraet på baksiden som gjør at du enten bare kan se, eller blir sett. Ikke se og bli sett på en gang. Dermed forsvinner litt av poenget. Ja, de har laget et tilbehør for å delvis løse problemet, men det er for det første stort og kanskje viktigere; hvorfor skal man kjøpe til en ting som egentlig burde vært "innebygd"Men du har da fortsatt 3g som gjør at du kan surfe raskt på nettet (på amobil.no og sånn med fks. Operas nettleser.) Ellers er 6630 en relativt normal telefon i Nokias S60 rekke. Den har 1,3 mp. kamera, men ellers ikke noen store forbedringer egentlig. Som jeg anbefaler 6600, kan jeg dermed anbefale 6630 da disse er ganske like i bunn og grunn. Jeg kan forøverig nevne at jeg har hatt min Nokia 6600 i over et år, og er svært fornøyd med den iallfall. 6630 skal være litt raskere har jeg hørt, men man må nok teste mobilen for å se selv - Når det gjelder Siemens SX1, så er det delte meninger. Mange som eier den sier at de blir vannt med dette noe orginale tastaturet, men merk at jeg sier "de som eier den". Da kan du nok tenke deg at det er en grunn til at en del ikke eier den. Jeg for eksempel, synes at det ikke er et bra tastatur, da man nærmest blir tvunget til å bruke 2 hender, det er ikke alltid man har mulighet til det. Jeg vil påstå at tastaturløsningen også gjør telefonen stygg. Itilegg synes jeg at tastaturet rett og slett er ekkelt i bruk. Så personelig vraket jeg telefonen, kun grunnet tastaturet, og indirekte, utseende. Men dette er selvsagt min egen mening og om du har muligheten så ville jeg sterkt anbefale deg å stikke innom en siemens forhandler, hvor du kan få testa ut tastaturet, det skulle vært fint om du kanskje kjenner noen som er villig til å la deg låne telefonen en stund også. (Eller bare kjøpe den hos elkjøp og teste den i 30 dager, og se om du er fornøyd eller ikke ) Lykke til iallefall.
Big-Boy Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Den nye D500 vekket mine interesse virker som en konge mob. men ikke minnekort
^^Anden^^ Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 k 750i! Oppfyller alle dine ønsker + litt ekstra:) har den selv, og er meget fornøyd!
GoldMan Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 k 750i! Oppfyller alle dine ønsker + litt ekstra:)har den selv, og er meget fornøyd! 6491473[/snapback] Helt enig. K750i vil være midt i blinken. Du ønsker å kunne lagre ca. 200 bilder. dvs at du tar litt bilder og da er det jo midt i blinken om disse bildene også er bra. Om du har telenor så har Lefdal SUPER tilbud på w800i til 195 med fri120, men dette forutsetter at du ringer litt for at dette skal lønne seg.
Shhhh Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Denne tråden er snart 2 år gammel. Det er en evighet i mobilverden = Lite poeng å ta opp igjen tråden, pluss at trådstarter sikkert har kjøpt seg ny telefon både 1 og 2 ganger i mellomtiden
phax Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 skjønner ikke hvordan folk klarer bumpe så gamle tråder... sitter dere og blar gjennom fra begynnelsen og leter etter noe å svare på?
Tunky Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Enig med phax der ja, Hva er vitsen emd å grave opp 2 år gamle tråder?
Casanova_G Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ville nok tatt en titt på SE K750i og W800i. Hvis du vil ha litt flere og nyere funksjoner så kan du jo også ta en titt på SE K800i.
phax Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ville nok tatt en titt på SE K750i og W800i. Hvis du vil ha litt flere og nyere funksjoner så kan du jo også ta en titt på SE K800i. 6505998[/snapback] Hallo..?? leser folk i det hele tatt trådene før de svarer? skjønner ikke at det er mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå