BiaZ Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Har en følelse av at jeg vil spille HL2 med skrekkblandet fryd. Husker enda første gang jeg spilte HL 1, ante fred og ingen fare, da et av disse små dyrene som spiser hodet av folk, hoppet på meg i den mørkeste sjakten ever. Jeg skvatt så mye at musa ble rykket ut av hovedkortet. Turte ikke å spille mere på flere uker. Hjalp ikke at volumet var på fuldt
Bear^ Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Åpenbart ikke. Bare 56 dager igjen Om det er sant kommer dette til å bli de 56 lengste dagene i mitt liv
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Hvor fort går ikke de? Vi har jo vært over 1 måned på skolen allerede.
MemorY Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Du vet at vi er i oktober og ikke i november... Det er ikke lett alltid Endret 1. oktober 2004 av rkg1000
Mr.MadCow Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Wee Det blir en pen bursdagsgave, har bursdag den dagen...hehe
Ol'H Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Går man på skole så fyker dagene forbi. var det ironi ?
Djevlen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 http://www.halflife2.net/ Og da er HL2 så godt som gullbelagt.. Gone Gold altså..
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Går man på skole så fyker dagene forbi. var det ironi ? Nesj, det mener jeg faktisk. Dagene gikk sakte i sommerferien.
ttt Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 men det er vel ingen som har tenkt å kjøpe det uansett. i følge denne tråden, så virka det som om "alle" hadde tenkt å laste det ned (ulovleg).
Enceladus Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 men det er vel ingen som har tenkt å kjøpe det uansett. i følge denne tråden, så virka det som om "alle" hadde tenkt å laste det ned (ulovleg). De kommer krypendes nå ja..... TVILERNE
Bear^ Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 men det er vel ingen som har tenkt å kjøpe det uansett. i følge denne tråden, så virka det som om "alle" hadde tenkt å laste det ned (ulovleg). De kommer krypendes nå ja..... TVILERNE Half-Life 2 vil jeg ha i min sammling, hvor jeg kan skryte til mine barnebarn (om jeg får noen) hvor tålmodig deres bestefar var og venta så lenge på det spillet
ÖzzY Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Fra www.halflife2.net FAQ: Q: When will Half-Life 2 be released? A: So far all we have to go on is Doug Lombardi, Valve's marketing director stating they were currently working towards a "Summer 2004" release. Å jeg gleder meg!.....vent litt, det er noe muffins her
H4ngm4N Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg gleder meg så sinnsykt, må.....tenke......på......noe.....annet......
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Now that it is so close, i choose not to belive it!
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 herregud de sier jo sånn hele tida men så utsetter de 1 måned til så 1 måned til! Half Life kommer sikkert ut til sommeren eller no..
CPurcell Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Håper at de holder seg til denne datoen da. Den har blitt forandret så mange ganger at det er vanskelig å tro. Men nå ser det mer troverdig ut i hvert fall. Har lyst til å spille, men lysten har minsket med tiden. Håper at spillet lever opp til forventningene.
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Håper at de holder seg til denne datoen da. Den har blitt forandret så mange ganger at det er vanskelig å tro. Men nå ser det mer troverdig ut i hvert fall. Har lyst til å spille, men lysten har minsket med tiden. Håper at spillet lever opp til forventningene. lol, vi får bare be om at de slipper spillet ut nå..
srbz Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Gleder meg til det kommer. Men en ting jeg gleder meg enda mer til: Alle diskusjonene her på forumet da Valve/Vivendi finner ut at de vil utsette det enda en gang. For jeg er ond
emacoolit Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg synes at VALVe er snille jeg, som lar oss glede oss til juleaften måned etter måned ... etter måned ... etter... (puh...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå