Potetdamen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 det er bra! det er veldig bra.. da var det bare og gå å legge seg.. kansje det er noe nytt om hl2 i morgen når man våkner.
Pansergnom Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Håper det kommer ut en uofisiell beta sånn som med hl.... Endret 1. oktober 2004 av MetiCx
tacomodo Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ok, da har den review'en der null...uh.. kredibilitet? (Er det et ord engang? hehe)
tacomodo Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Fordi jeg synes Doom3 var helt elendig. Hadde det ikke vært "Doom3" så hadde jeg aldri spilt mer enn et par timer. Jeg synes bare hele spillet var tragisk. Hadde JEG rate'et det, hadde jeg gitt det kanskje 50% pga grafikk. Jeg spiller spill for gameplay, grafikk har ikke fullt så mye å si så fremt det er på et akseptabelt nivå, og Doom3 hadde ikke noe jeg ikke har sett 100x før. Kjedelige våpen, kjedelige brett, kjedelig fiender, dårlig physics, kjedelige ammo-feller, osv osv. Nei, huff - Poenget er at jeg ikke stoler på noen som ga et spill jeg absolutt ikke likte, kanonscore. Endret 1. oktober 2004 av tacomodo
Kjetil-H Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Fordi jeg synes Doom3 var helt elendig. Hadde det ikke vært "Doom3" så hadde jeg aldri spilt mer enn et par timer. Jeg synes bare hele spillet var tragisk. Hadde JEG rate'et det, hadde jeg gitt det kanskje 50% pga grafikk. Jeg spiller spill for gameplay, grafikk har ikke fullt så mye å si så fremt det er på et akseptabelt nivå, og Doom3 hadde ikke noe jeg ikke har sett 100x før. Kjedelige våpen, kjedelige brett, kjedelig fiender, dårlig physics, kjedelige ammo-feller, osv osv. Nei, huff - Poenget er at jeg ikke stoler på noen som ga et spill jeg absolutt ikke likte, kanonscore. Hvis du først skal vurdere en anmelders kredibilitet, er det kanskje lurt å grave litt dypere enn bare å se blindt på hva vedkommende ga Doom3? Kjetil
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Fordi jeg synes Doom3 var helt elendig. Hadde det ikke vært "Doom3" så hadde jeg aldri spilt mer enn et par timer. Jeg synes bare hele spillet var tragisk. Hadde JEG rate'et det, hadde jeg gitt det kanskje 50% pga grafikk. Jeg spiller spill for gameplay, grafikk har ikke fullt så mye å si så fremt det er på et akseptabelt nivå, og Doom3 hadde ikke noe jeg ikke har sett 100x før. Kjedelige våpen, kjedelige brett, kjedelig fiender, dårlig physics, kjedelige ammo-feller, osv osv. Nei, huff - Poenget er at jeg ikke stoler på noen som ga et spill jeg absolutt ikke likte, kanonscore. Hvis du først skal vurdere en anmelders kredibilitet, er det kanskje lurt å grave litt dypere enn bare å se blindt på hva vedkommende ga Doom3? Kjetil Problemet var kanskje at alle anmeldere bortsett fra noen veldig få gav Doom 3 meget høg score...
co2 Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Vet ikke helt hva dere mener, men jeg DRITER i hva de gir spillet. Om de gir Doom3 bedre score enn HL2 viser det bare hvor dårlige de er, de blir blendet av grafikken og ser ikke noe annet. ALT KOMMER PÅ HVA JEG SYNES OM SPILLET! hmrpfh! Endret 1. oktober 2004 av co2
Enceladus Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Sitter her med en temmelig god magefølelse som sier at HL2 nermer seg sakte men sikert. De nye screenene var rå
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Vet ikke helt hva dere mener, men jeg DRITER i hva de gir spillet. Om de gir Doom3 bedre score enn HL2 viser det bare hvor dårlige de er, de blir blendet av grafikken og ser ikke noe annet. ALT KOMMER PÅ HVA JEG SYNES OM SPILLET! hmrpfh! Enig med deg der. Men resultatet på anmeldelser er relativt viktig for salget av spill. Men HL2 fikk da bedre score enn det Doom 3 fikk i PCG bladet (Doom 3: 90% HL2: 96%).
paranoide Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har blitt frelst helt på nytt igjen. Disse bildene viser en grafisk stil og polish som er helt forbi noe annet jeg har sett. Greit, kanskje unreal 3 demoene har høyere polycount og ps3 effekter, men pokker hvor gjennomført HL2 ser ut.
dmx Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Håper det kommer ut en uofisiell beta sånn som med hl.... hehe.. det hadde vært TOPP! Endret 1. oktober 2004 av dmx
cock hammer Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 skal holde meg langt unna bilder og reviews. vil vite minst mulig før jeg spiller det.
Hr. Jenssen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Oj Oj Half Life 2 fikk samme score som Half Life gjorde. Ehm, DOOM3 fikk hvor mye? 93% eller noe slikt? 3% mer er jo ikke SÅ mye bedre! Spillet kunne like så godt være møkk, men jeg satser på det motsatte! EDIT: Vilket våpen vil DERE komme til å bruke mest i HL2? Annet enn BARE fjortiss våpnet; Manipulator da! .357 blir nok noe for meg! Elsker våpen med skikkelig trøkk, slik at de små søte, grønne mennene får noen små, søte, grønne huller i seg! Endret 1. oktober 2004 av MeTa][iC
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Hvorfor babler alle om doom3 når de ser hl2 omtalene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå