Gå til innhold

GT-R Noen som gleder seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nye spillet fra Simbin som blir lansert i slutten av oktober. Har spillt demoen og blir ikke lei av det. Dette blir ubersim godkjent av FIA.

Les mer her!

Dette spillet har jeg sett fram til lenge, noen fler som har gjort det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøvd den lekkede demoen for en stund siden, og kan ikke si jeg var imponert. Selv den mest realistiske instillingen var mulig å styre med Tast. minnet meg om F1 2001 elns. Grafikkken var heller ikke noe å skryte av. Nei, LFS S2, here i come. :D

Endret av Lautsprecher
Skrevet
Prøvd den lekkede demoen for en stund siden, og kan ikke si jeg var imponert. Selv den mest realistiske instillingen var mulig å styre med Tast. minnet meg om F1 2001 elns. Grafikkken var heller ikke noe å skryte av. Nei, LFS S2, here i come. inv_biggrin.gif

Nei dette er et spill du er NØDT til og ha ratt og pedaler med FFB for og kunne nyte ;)

Prøver du det med dette og får du en utrolig realistisk kjørefølelse.

Skrevet
Nei dette er et spill du er NØDT til og ha ratt og pedaler med FFB for og kunne nyte ;)

Prøver du det med dette og får du en utrolig realistisk kjørefølelse.

Prøvde med den analoge gamepaden min også(PS1 Dual Shock). Sorry MAC. ikke imponert.

Skrevet (endret)
Det nye spillet fra Simbin som blir lansert i slutten av oktober. Har spillt demoen og blir ikke lei av det. Dette blir ubersim godkjent av FIA.

Les mer her!

Dette spillet har jeg sett fram til lenge, noen fler som har gjort det samme?

Ja.

Og ja. Har sett frem til GTR leeeeenge. Helt siden Simbin offentliggjorde at de skulle gå kommersielt og lage ny sim.

Det blir ikke lansert i slutten av oktober, du må vente litt, men bare til over i begynnelsen av november. Ser ihvertfall ut til at vi her i Skandinavia får det før store deler av Europa, USA mv, drøyer til over nyttår for de.

Skulle bare fått tak i en TrackIR 3.0 pro også.

Gleder meg også til S2 Aasgaard :thumbup:

I mellomtida nytes Richard Burns Rally :thumbup:

Endret av hwe
Skrevet
nei!!

Svar hvis du har noe å komme med, hvis ikke så dropp det.

Les topic

Han spør visselig ikke om det er noen som ikke gleder seg. Mener du seriøst at det er greit om alle som ikke gleder seg skal stikke innom for å lire av seg et "nei"? Det hadde blitt en fryktelig dårlig tråd. Det minste man kan forlange er en begrunnelse.

Vi tar uansett ingen videre diskusjon om dette her.

Skrevet

Gleder meg noe vanvittig. Kjøpte Logitech Momo bare pga demoen. Skal sette opp en liten online league med noen kompiser og kaste bort mange mange timer på single player career. :love:

Skrevet

Mulig jeg har litt store forventninger men jeg regner med og håper på at dette skal bli det ultimate for ratt+pedaler(clutch) og gir shifter fra Act-Labs :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...