CurSe Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hva synes dere om Rammstein - Reise Reise ? Trodde aldri at jeg skulle skrive dette, men jeg ble litt skuffet. Er noen gode sanger,men det er også noen som er helt ute på jordet...
OlaTK Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Har en kompis som er helt hekta på Rammsetin. Så jeg får nok høre mer en nok av det framover, men har ikke hørt noe spessielt enda. Regner med at det er sånn passe.
Purify Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det var kjedelig og konservativt fra Rammsteins del. Fortsatt med en skrekkelig vokal, på TYSK ( ) av alle ting.
Ongabonga Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Syntes det var ok så langt... Har ikke hørt alle sangene enda.
FrenChie Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ble ikke akurtatt positivt overasket, men noen sanger var ganske bra egentlig.
lenny^^ Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Har ikkje høyrd dei nye, men eg likar no ein del av dei gamle.. Men når mange av dei gode banda kommer ut med nye album, blir dei skjelden så bra som dei gode gamle . Som f.eks Metallica.
Purify Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Som f.eks Metallica. Metallicas siste album er bra. På alle måter. Kanskje du ikke liker musikken, men albumet er fullspekket av skikkelig gode riff, som er utrolig bra produsert og satt sammen. Trommene er jo det tøffeste av alt. Men, nok om det, det finnes en egen Metallicatråd.
apoxdigital Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Rammstein er jo "rockens" scooter... Det er akkurat det det er. Jeg likte Rammstein for mangfoldige år siden, men nå går det i repetisjon. I likhet med Marilyn Mansons siste sang.
andesam Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 rammstein er bra, men ikke i for store mengder
Ongabonga Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Liker det nye albumet til Rammstein mer en det nye til Metallica. Og jeg liker Metallica bedre en Rammstein.
Endre Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det var kjedelig og konservativt fra Rammsteins del. Fortsatt med en skrekkelig vokal, på TYSK ( ) av alle ting. Sehnsucht finnes også på engelsk, hør på det om du tør. (Huff.) Men Reise Reise var heller kjedelig ja, Mein Teil synes jeg er en av de beste låtene de har hatt, men utenom det var det ikke så mye å skryte av. Noen andre som skal på konserten i november?
Stor Oddnoga Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Noen andre som skal på konserten i november? Jepp.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Finnes det noen andre enn meg her som ikke synes at Reise Reise var skuffende? Jeg synes det er et bra album. De eneste sporene jeg ikke liker så godt er Dalai Lama og Los. Synes ikke albumet er så kjedelig, og så likt de andre tre Rammstein-albumene. Og ja, jeg har både Herzeleid, Sehnsucht og Mutter.
embark Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Sitter nå å hører gjennom alle skivene, og det er mye bra. BTW, de sangene som har engelske versjoner på, suger! De kan jo ikke engelsk
andesam Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Sitter nå å hører gjennom alle skivene, og det er mye bra. BTW, de sangene som har engelske versjoner på, suger! De kan jo ikke engelsk rammstein skal være på tysk ja. Det er det, og rytmen, som gjør rammstein bra.
embark Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Sitter nå å hører gjennom alle skivene, og det er mye bra. BTW, de sangene som har engelske versjoner på, suger! De kan jo ikke engelsk rammstein skal være på tysk ja. Det er det, og rytmen, som gjør rammstein bra. JA!!
Der Kommissar Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Nei, faen, hva er det mesteparten av dere sier?! Jeg vil si at på Reise, Reise har Rammstein funnet sin "lyd"... Herzeleid var et "førsteutkast" etter min mening, med all "teknoen" (aner ikke hva "keybord-stilen" heter ) Sehnsucht var mere "eksperimenterende" (som de sa sjøl og ). Mutter er mere en mellomting vil jeg si. Og til sist; Reise, Reise synes jeg er mere politisk rettet, og musikken er mere "plain", og mere "dramatisk".... Hehe
bleidd Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg likte denne skiva skikkelig godt. De spiller fremdeles i sin helt egne sjanger, og jeg synes virkelig de har gjort en god jobb her. Jeg gir den Vandalingkast 5(+).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå