Bytex Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 http://forum.pcgamer.co.uk/viewtopic.php?t=51308 Gidd å følg med i tråden. For å ende alle spekulasjoner, her er den offisielle bekreftelsen fra PCGamer UK sitt forum. Anmeldelsen kommer i DETTE nummeret (altså oktober) og er i butikkene i Norge om ei ukes tid sikkert.
cockmyrifle Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Dette er seriøst en av de dårligste anmeldelsene jeg har lest, kanskje det er den aller dårligste. Virker som anmelderen er mest interessert i å bare fortsette spillinga isteden for å skrive en skikkelig anmeldelse. Kan ikke si jeg klandrer han akkurat men Uansett, anmeldelsen er veldig overfladisk, byr på veldig lite ny informasjon, omtrent ingen kritikk, alt er tydeligvis bare fryd og gammen. Virker mer som en promotering av HL2 enn en seriøs anmeldelse.
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Dette er seriøst en av de dårligste anmeldelsene jeg har lest, kanskje det er den aller dårligste. Virker som anmelderen er mest interessert i å bare fortsette spillinga isteden for å skrive en skikkelig anmeldelse. Kan ikke si jeg klandrer han akkurat men Uansett, anmeldelsen er veldig overfladisk, byr på veldig lite ny informasjon, omtrent ingen kritikk, alt er tydeligvis bare fryd og gammen. Virker mer som en promotering av HL2 enn en seriøs anmeldelse. Ja mulig han ikke ville røpe noe fra spillet. Kanskje også spillet er så bra at han ikke hadde noe særlig til kritikk
cockmyrifle Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Greit nok at han ikke ville røpe noe fra spillet, vil jo ikke ha en anmeldelse fult av spoilere, men dette syns jeg lignet mer på et preview enn review.
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Greit nok at han ikke ville røpe noe fra spillet, vil jo ikke ha en anmeldelse fult av spoilere, men dette syns jeg lignet mer på et preview enn review. Sant nok. Kanskje det kommer noen reviews som er litt mer informative angående innholdet i spillet senere.
Hr. Jenssen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Greit nok at han ikke ville røpe noe fra spillet, vil jo ikke ha en anmeldelse fult av spoilere, men dette syns jeg lignet mer på et preview enn review. Sant nok. Kanskje det kommer noen reviews som er litt mer informative angående innholdet i spillet senere. Hvordan kan HL2 ha spoilere, annet enn slutten, og noen småting nå og da? Det er jo ikke et sånn type "mega twist en eller annen gang" spill!
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 [iC' date=02/10/2004 : 00:49] Greit nok at han ikke ville røpe noe fra spillet, vil jo ikke ha en anmeldelse fult av spoilere, men dette syns jeg lignet mer på et preview enn review. Sant nok. Kanskje det kommer noen reviews som er litt mer informative angående innholdet i spillet senere. Hvordan kan HL2 ha spoilere, annet enn slutten, og noen småting nå og da? Det er jo ikke et sånn type "mega twist en eller annen gang" spill! Vel det er det ingen som vet... bare de som har spillt det selfølgelig. Half Life hadde jo noen få "twister" det også.. selv om de ikke var så veldig overraskende. Mange av scenene fikk iallefall meg hektet på spillet etterhvert som handlingen gikk framover.
Ol'H Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Hvordan kan HL2 ha spoilere, annet enn slutten, og noen småting nå og da? Det er jo ikke et sånn type "mega twist en eller annen gang" spill! kan være mange spoilere. For meg kan en spoiler være scener hvor et monster braser ut av en vegg for og skremme vette av deg, men du blir ikke skremt siden du har sett det før.... Evt et nye fiender, våpen og gadgets som sier mer om storyen enn jeg vil vite er og spoilers. f.eks den hormon tingen som tiltrekker seg fiender var en spoiler for meg, slike ting vil jeg gjerne finne ut selv. Grav gun var faktisk å litt irriterende og se, selv om den er FET.... ok, slike ting er ikke så veldig nøye, men får jeg mange slike spoilers ødelegger det litt... btw: hva er et "mega twist spill" ? Endret 2. oktober 2004 av Hyrlen
Biffer'n Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Den gravity-gunnen er jo essensiell for spillet virker det som! Det ser ut til at 90 % av min tid på HL2 vil gå til å flytte, vri og kaste ting og tang. Gleder meg sykt!
Potetdamen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Den gravity-gunnen er jo essensiell for spillet virker det som! Det ser ut til at 90 % av min tid på HL2 vil gå til å flytte, vri og kaste ting og tang. Gleder meg sykt! Samme her.. blir morro. Slenge rundt på skap,stoler,ovner,zombies eller hva de nå enn er++.
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Den gravity-gunnen er jo essensiell for spillet virker det som! Det ser ut til at 90 % av min tid på HL2 vil gå til å flytte, vri og kaste ting og tang. Gleder meg sykt! Samme her.. blir morro. Slenge rundt på skap,stoler,ovner,zombies eller hva de nå enn er++. Den første demonstrasjonsfilmen fra Half-Life 2 når man går å slenger rundt et lik, en madrass, osv rundt det bassenget fenget meg.
Potetdamen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Den gravity-gunnen er jo essensiell for spillet virker det som! Det ser ut til at 90 % av min tid på HL2 vil gå til å flytte, vri og kaste ting og tang. Gleder meg sykt! Samme her.. blir morro. Slenge rundt på skap,stoler,ovner,zombies eller hva de nå enn er++. Den første demonstrasjonsfilmen fra Half-Life 2 når man går å slenger rundt et lik, en madrass, osv rundt det bassenget fenget meg. Jepp, var det ikke ragdoll det kaltes? når man slenger folka rundt om kring så ser det ut som i virkeligheten..
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Dette er seriøst en av de dårligste anmeldelsene jeg har lest, kanskje det er den aller dårligste. Virker som anmelderen er mest interessert i å bare fortsette spillinga isteden for å skrive en skikkelig anmeldelse. Kan ikke si jeg klandrer han akkurat men Uansett, anmeldelsen er veldig overfladisk, byr på veldig lite ny informasjon, omtrent ingen kritikk, alt er tydeligvis bare fryd og gammen. Virker mer som en promotering av HL2 enn en seriøs anmeldelse. Ja mulig han ikke ville røpe noe fra spillet. Kanskje også spillet er så bra at han ikke hadde noe særlig til kritikk ...Eller mulig han bare har blitt tilsendt en bunke HL2 screenshots, bundet fast i et par tusen dollar i en konvulutt, hvor det fulgte med en lapp... Endret 2. oktober 2004 av MeTa][iC
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hvordan kan HL2 ha spoilere, annet enn slutten, og noen småting nå og da? Det er jo ikke et sånn type "mega twist en eller annen gang" spill! kan være mange spoilere. For meg kan en spoiler være scener hvor et monster braser ut av en vegg for og skremme vette av deg, men du blir ikke skremt siden du har sett det før.... Evt et nye fiender, våpen og gadgets som sier mer om storyen enn jeg vil vite er og spoilers. f.eks den hormon tingen som tiltrekker seg fiender var en spoiler for meg, slike ting vil jeg gjerne finne ut selv. Grav gun var faktisk å litt irriterende og se, selv om den er FET.... ok, slike ting er ikke så veldig nøye, men får jeg mange slike spoilers ødelegger det litt... btw: hva er et "mega twist spill" ? En twist i en film? Aldri hørt om det? I så fall... En "twist", eller en "tvist" som vi i Norge kaller det, er at handlingen i en film plutselig vrir seg! Altså, noe skjer i filmen, som INGEN kunne forutse! (i allefall er det det reggisørene vil, når de lager en twist) Jeg kan nenve et eksempel: Har du sett "The Usual Suspects"? I Far Cry er det noen små twister, som feks at Han Neger-professoren (husker ikke navnet) viser seg å være ond, selv om han utga seg for å være god! Dette er bare en liten twist, og den fungerte ikke på så veldig mange, siden den var for åpenbar (i allefall for meg meg ) Mange Heist (ran) filmer har ofte små og store twister, som feks: The Usual Suspects, The Score, osv osv... Det jeg mente med en "MEGA twist" var jo bare ment som sarkasme! Det kan godt hende at HL2 har en rekke twists, men jeg kan ikke se det annet enn at det er en stor twist til slutt (da blir i allefall JEG glad ), men at det er noe sånt "tenk, tenk, TENK-spill" tviler jeg på... HL2 blir heller et non-stop action spill for alle penga! (ikke at jeg har noe imot det! )
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Akkurat det samme som Half Life Dette lover godt! lol, ja! men det kommer til å bli bra spill! bare at de utsetter det hele tida og det er bare SÅÅÅ GRRRRR!
Ol'H Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 [iC' date=02/10/2004 : 17:25] Hvordan kan HL2 ha spoilere, annet enn slutten, og noen småting nå og da? Det er jo ikke et sånn type "mega twist en eller annen gang" spill! kan være mange spoilere. For meg kan en spoiler være scener hvor et monster braser ut av en vegg for og skremme vette av deg, men du blir ikke skremt siden du har sett det før.... Evt et nye fiender, våpen og gadgets som sier mer om storyen enn jeg vil vite er og spoilers. f.eks den hormon tingen som tiltrekker seg fiender var en spoiler for meg, slike ting vil jeg gjerne finne ut selv. Grav gun var faktisk å litt irriterende og se, selv om den er FET.... ok, slike ting er ikke så veldig nøye, men får jeg mange slike spoilers ødelegger det litt... btw: hva er et "mega twist spill" ? En twist i en film? Aldri hørt om det? I så fall... En "twist", eller en "tvist" som vi i Norge kaller det, er at handlingen i en film plutselig vrir seg! Altså, noe skjer i filmen, som INGEN kunne forutse! (i allefall er det det reggisørene vil, når de lager en twist) Jeg kan nenve et eksempel: Har du sett "The Usual Suspects"? I Far Cry er det noen små twister, som feks at Han Neger-professoren (husker ikke navnet) viser seg å være ond, selv om han utga seg for å være god! Dette er bare en liten twist, og den fungerte ikke på så veldig mange, siden den var for åpenbar (i allefall for meg meg ) Mange Heist (ran) filmer har ofte små og store twister, som feks: The Usual Suspects, The Score, osv osv... Det jeg mente med en "MEGA twist" var jo bare ment som sarkasme! Det kan godt hende at HL2 har en rekke twists, men jeg kan ikke se det annet enn at det er en stor twist til slutt (da blir i allefall JEG glad ), men at det er noe sånt "tenk, tenk, TENK-spill" tviler jeg på... HL2 blir heller et non-stop action spill for alle penga! (ikke at jeg har noe imot det! ) hehe... var ikke det jeg mente... mente om du kunne nevne et spill som tar seriøse vendinger i gameplay. men takk for den utfyllende forklaringen....
paranoide Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Gordon er egentlig død, og utenfor City 17 er det år 2004!
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Gordon er egentlig død, og utenfor City 17 er det år 2004! Er Gordon død? Hvordan døde han? Er det 2004 utenfor City 17? Hvordan skjedde det? BTW: JA, jeg spøkte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå