Gå til innhold

Problemmer i 3dmark 05, med "high-end" rig!


Babadurion

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har testet mitt system på "3Dmark 05", men på det jeg tror er siste sektion så henger systemet seg , eller blir veldig dårlig...ligger da på 1-2 fps.

 

Mitt system er:

 

Abit aa8 "3rd eye" lga 775 , 3,2ghz Prescott lga 775 , ddr2 pc5400 , x800xt connect3d , 2x 80gb wd i "striped" raid.

 

Er det noen som har svar på dette, jeg installerte faktisk grafikk driverene beta 8,07 fra ati idag. og oppdaterte hovedkortes drivere.

 

?

 

NB! dette er pci-e!

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg vart skuffet over 05 versjonen... Må kjøpe fullversjonen for å få resten av testene, eneste som jeg ble begeistret for var den drage-testen... Såg ut som de har hastet seg igjennom denne versjonen, men bevares, veldig vakker grafikk... Tror dere 10000 grensen blir sprengt når ATI sitt nextgeneration kort kommer? Ser liksom bare for meg at det kortet blir ett ''9800-kort'' (der 9700 er X800Xt... :p visst dere forstår hva jeg mener.. Kanskje det blir ett X900 kort med PS 3.0? :hmm:

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Må si jeg vart skuffet over 05 versjonen... Må kjøpe fullversjonen for å få resten av testene, eneste som jeg ble begeistret for var den drage-testen... Såg ut som de har hastet seg igjennom denne versjonen, men bevares, veldig vakker grafikk... Tror dere 10000 grensen blir sprengt når ATI sitt nextgeneration kort kommer? Ser liksom bare for meg at det kortet blir ett ''9800-kort'' (der 9700 er X800Xt... :p visst dere forstår hva jeg mener.. Kanskje det blir ett X900 kort med PS 3.0? :hmm:

det snakkes vel om 4x x800 xt ytelse.. i så fall er dette en ekstrem forbedring.. men hvem vet .....

Lenke til kommentar
det var nesten for krevende, 3500+`ern min slet noe vanvittig..1-3 fps  :hrm:

min xp 3000+ gikk jo ikke rundt(0-2fps)og din 3500+ får det samme.hva trenger vi får og kjøre bra på disse cpu testene da :wow:

Som navnet tilsier så er det en CPU-test, dvs. at en bedre CPU/minne vil få testen til å gå bedre :)

 

Forresten så vil jeg ikke kalle 0-2 og 1-3fps "det samme" (selv om det ikke har mye å si i spill, så fikk 3500'en ca. 1 fps mer enn din 3000, og det er jo litt når fps'en ligger så lavt som den gjør.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...