Jalla Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Sjekk denne! http://www.meetthegeeks.org/ourreview/2002...nnect/index.htm Pent, hva? 'Nuff said. Jeg kjøpern!
Jalla Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Skrevet 13. mai 2002 Bestilte i stad. Gleder meg som en unge i og med at jeg spiller endel med TV'n som skjerm fra før.
aprikos Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg ser etter psx til usb konverterer/adapter slik at jeg kan benytte dansematte med Playstation2-utganger på PC. Clasohlson hadde det for en liten stund tilbake men nå ser det ikke ut til at de har det noe mer. Noen som vet hvor det går an å få tak i dette?
Baba2 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg ser etter psx til usb konverterer/adapter slik at jeg kan benytte dansematte med Playstation2-utganger på PC. Clasohlson hadde det for en liten stund tilbake men nå ser det ikke ut til at de har det noe mer. Noen som vet hvor det går an å få tak i dette? 7403825[/snapback] Denne skal vel kunne løse det problemet DENNE!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå