Gå til innhold

Anti virus program

MIZZ_HELL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NOD32 er å anbefale ja.. ikke gratis lenger enn i 30 dager riktignok, men likevel =)

Hvor mange slike "Hvilket anti-virus program er best?" tråder eksisterer det på dette forumet nå, forresten? :p

Skrevet (endret)

Hvor mange slike "Hvilket anti-virus program er best?" tråder eksisterer det på dette forumet nå, forresten? :p

Enig :p. Men personlig syntes jeg søkefunksjonen på hw forumet ikke er god nok...

Endret av Thompzen
  • 1 måned senere...
Skrevet
NOD32 er meget godt, bytta ut Norton med dette. Det bruker også mye mindre ressurser enn Norton.

At det bruker mindre resurser er i mitt tilfelle helt feil. NOD32 bruker 17MB minne mens det ligger i tray og jobber i bakgrunnen, mens norton da bruker under 1MB.

Har ikke testet under full system scan, da jeg synes det blir for dumt å vektlegge. Kjører jo bare full system scan første gang en legger inn antivirus, resten blir jo stoppet underveis av "realtime scaning".

Er 2005 utgaven av Norton jeg har testet, og NOD32 2.12.3

Synes metoden Norton bruker på å scane mail er mye bedre også, greit å se at den faktisk scanner mailene når de blir sendt.

Skal teste Kapersky nå, har jo fått mye skryt det også, så får vi se hva jeg velger videre.

Skrevet

Jeg skrev en test om NOD32 på programmer.no i sommer. Finner dog ikke denne linken. Men det er absolutt det bestre anti virus programmet jeg har brukt, og jeg har testet MANGE ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...