Gå til innhold

Logitech Z-5500 (z-680 killer?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gigaworks eier begge

 

Grow up. Det vet du ikke før du har hørt.. :thumbdown:

 

Jeg ble solgt da jeg leste dette : Pro-audio style knob: Oversized, weighted control knob with digital precision.. Ahhhhhh alle stereoanlegg må ha en skikkelig volumkontroll :)

Hvor har du bestilt z5500 fra?

 

trenger disse høyttalerne sårt!! :p

Lenke til kommentar

Jeg er i allefall fornøyd med mine Klipsch Promedia 5.1 DD, de beste pc høytalerene jeg har hatt.

 

En tankevekker burde det nok være at Klipsch er en velkjent høytalerprodusent som produserer alt fra pc høytalere og til profesjonelt kino høytalere...

 

Mens Creative, Logitech og andre hovedsaklig kun lager høytalere for pcer...

 

Men for all del Logitech Z5500 ser bra ut. Prisen er jo helt grei spør du meg. Skal man ha noe bra så må man opp i denne prisen i allefall.

 

Men jeg kommer i allefall til å gå for Klipsch neste gang også...

Lenke til kommentar
Jeg har z-2200, suben er nesten perfekt, det er bare at den rister veggene litt for mye :roll:  :D det er ikke alltid en ulempe.

Heh.. Ikke for å være ekkel mot deg. Litt morsomt at du bare et par poster lenger oppe faktisk skriver noe halvveis fornuftig. Det er sikkert mange som uttaler seg på rimelig tynt grunnlag når det gjelder dette temaet. Det er nok mange som ikke har hørt Klipsch og Logitech opp mot hverandre, men uansett påstår at Klipsch er best.

 

Bare et par minutter senere kommer du med en skråsikker og bråkjekk påstand på sikkert like tynt grunnlag.

Endret av Peterman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...