Gå til innhold

Logitech Z-5500 (z-680 killer?)


Anbefalte innlegg

Vel jeg har Klipsh nå. Har hørt gigaworks og z-680. Gigaworks er bedre en z-680. Men disse nye virker sinnsykt lovende. Det er jo forbedringer over hele fjøla... Ingenting som slår Klipsch det er soleklart. Men det kan bli spennede og se hva Z-5500 har og rutte med. De er på vei til meg iallefall.. Og jeg er KRESEN på lyd..

 

 

EDIT: Skrive og spise er ingen god sammensetning, så jeg måtte editere alle skriveleifene mine.

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Preliminary reviews fra www.newegg.com

 

: Just got this monster today....

I can simply said that this monster is a lot better than promedia ultra 5.1

The subs produce really tight bass......The satelites are better than 7.1 Gigaworks system.highly recommended.

 

: I just Got these Speakers today. And let me say there awsome. The sub hits really hard. I think personally there better then the klipsch speakers. And of course got my shipment two days earlier thanks to newegg.

 

User reviews, men det er jo ikke lenge til ordentlige reviews kommer...

Lenke til kommentar

Det blir spennende å se, men jeg tviler på at de er bedre enn Klipsch Promedia 5.1 Ultra....

 

Support for 96 kHz/24 bit digital audio streams er meget bra, men klarer høytalere og utnytte dette 100% er vel uvisst.

 

Men de har utvilsomt gode spesifikasjoner til en kurrant pris....

 

Gleder meg til en skikkelig test...

Lenke til kommentar
Preliminary reviews fra www.newegg.com

 

: Just got this monster today....

I can simply said that this monster is a lot better than promedia ultra 5.1

The subs produce really tight bass......The satelites are better than 7.1 Gigaworks system.highly recommended.

 

: I just Got these Speakers today. And let me say there awsome. The sub hits really hard. I think personally there better then the klipsch speakers. And of course got my shipment two days earlier thanks to newegg.

 

User reviews, men det er jo ikke lenge til ordentlige reviews kommer...

Hehe, slike rett-ut-av-boksen reviews er vel ikke de mest objektive du finner :) Som du sier, det kommer vel litt mer seriøse tester av settet etter noen uker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

regner med at det har samme inngangen som z-680. da kan du i såfall koble til en lydkilde på coax, en på optisk og en på analog (typisk pc). du kan også koble til en stereo kilde i front på kontrollenheten, men den får du kun stereo ut av. jeg har hatt fire lydkilder koblet til samtidig på mitt, dvs en dvd spiller (coax), xbox (optisk), pc (analog) og ipod i front. funker som bare det :D

Lenke til kommentar
regner med at det har samme inngangen som z-680. da kan du i såfall koble til en lydkilde på coax, en på optisk og en på analog (typisk pc). du kan også koble til en stereo kilde i front på kontrollenheten, men den får du kun stereo ut av. jeg har hatt fire lydkilder koblet til samtidig på mitt, dvs en dvd spiller (coax), xbox (optisk), pc (analog) og ipod i front. funker som bare det :D

Blir litt lite det. Men funker vel med en slik spliter sak som gjør om en optisk inngang til to?

 

Eventuelt så må en vel kjøpe seg en dekoder til 1200, da får en jo en del flere innganger.

Lenke til kommentar

Er storfornøyd med mine z-5500, prøvde de på pc , men fant fort ut at detta er for bra og bruke på det lille rommet, så jeg fjerna jamo høytallerene i stua og forsterkeren og monterte z-5500 rett i dreamboxen med optisk kabel. Knalllyd. savner ikke de gamle høytallerene nå nei.

Over til bassen. det var den som overrasket meg mest. Ingen rumling fra den, bare fyldig og god lyd, og du kan spille rimelig høyt uten at det er anntydning til at den kutter. Riktignok var det ikke noe spesiellt fin lyd når du stilte bassen på full guffe, men det er jo ikke fint på andre modeller heller

Det beste er at jeg fikk et supert surround annlegg til 2900 inkl. frakt (norek)

 

10 :thumbup:

Lenke til kommentar
regner med at det har samme inngangen som z-680. da kan du i såfall koble til en lydkilde på coax, en på optisk og en på analog (typisk pc). du kan også koble til en stereo kilde i front på kontrollenheten, men den får du kun stereo ut av. jeg har hatt fire lydkilder koblet til samtidig på mitt, dvs en dvd spiller (coax), xbox (optisk), pc (analog) og ipod i front. funker som bare det :D

Blir litt lite det. Men funker vel med en slik spliter sak som gjør om en optisk inngang til to?

 

Eventuelt så må en vel kjøpe seg en dekoder til 1200, da får en jo en del flere innganger.

Det står i bruksanvisningen at du kan bruke optisk splitter, så jeg regner med at det skal gå bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...