Gå til innhold

dvden tar ikke lengre cder på 1557


tivolieselet

Anbefalte innlegg

hei, jeg har en whitebox cl 1557 med den dvd brenneren (4x). dvd rommen har funket helt til i går. da var jeg på skolen og skulle brenne ut 2 cder. den første gikk greit (som vanlig), men når den skulle ta den andre så begynte den bare å spinne på cden. så jeg gidde opp, når jeg kom hjem så prøvde jeg igjen, med mange forskjellige også. det som skjer er at jeg setter inn en cd eller dvd og da begynner den bare å spinne på cden, etter en liten tid begynner den bare å blinke, den grønne lampen på dvden.

 

jeg har skjekket at det er samme feilen på alle medier, dvd, orginale cder og mange brente cder. men det er det samme resultatet.

 

jeg har prøvd å sette inn en rense cd, men den spinner forsatt bare på denne også.

dvd rommen har ikke noen synlige skader, og jeg har prøvd å rense linsen med en kutips, men ikke noe som funker forsatt.

 

 

er det noen tips, eller noen som har/har hatt det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. en liten oppdatering http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=294965 der er det en som ser ut til å ha hatt samme problemet som meg. men helt hva han har gjort vet jeg ikke. og det er en anen laptop dette så det er vel kanskje noen andre her også som har hatt feilen.

 

 

eneste den tar er en dvd som jeg har brent ut i sommer.. men resten spinner den bare på og blinker etter på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...