Gå til innhold

Drikke seg full i Sims 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nude patch for det første Sims spillet var jo bare tull da. Ikke at jeg bryr meg, men uansett om sensureringen var borte så hadde jo ikke menn penis osv.. når folk skulle på do hadde satt de å dreit med buksa på.

Skrevet
Ufattelig trist det faktisk ikke går an, på utviklernes vegne. Grunnen er sikkert at kristne foreldrene og små barn ikke skal bli støtet av slike forferdelige handlinger som å drikke seg full. :nei:

Hvis noen hører om en patch som kan fikse på dette, si ifra! ;)

Hehe, kanskje det. I så fall er det underlig at jeg lett fikk to damer til å flytte inn sammen og ha "årnings" :p Det er jo enda verre i kristne øyne.

Skrevet
Ufattelig trist det faktisk ikke går an, på utviklernes vegne. Grunnen er sikkert at kristne foreldrene og små barn ikke skal bli støtet av slike forferdelige handlinger som å drikke seg full. :nei:

Tror egentlig kke at det er så mye på grunn av engstelse for kristne foreldre. I så fall hadde de vel antageligvis ikke hatt så mye homsing i badekaret som det faktisk er i det spillet :whistle:

Skrevet

Jeg trenger ikke http://www.pandorasims.net/files/sims2nudepatch.zip, jeg trenger http://www.pandorasims.net/files/sims2drunkpatch.zip ;) Nudepatch er for 14tisser vet du.

Jeg kan helt ærlig si at jeg faktisk ikke har spilt Sims 2 etter at jeg oppdaget denne triste nyheten, det blir ikke en ekte Sims- fest uten øl!

Men dere som sier at det ikke er pga engstelige foreldrene o.l., hva kan være grunnen da?

Vel, vel, jeg venter på brenneapparatet :love:

Skrevet
Man finner alt fra kristne alkoholikere til kristne homofile, så det blir vel kanskje en litt overdreven generalisering? Ikke alle er som Bondevik tross alt. ;)

Hehe.

Jeg tenkte nå først og fremst på den noe ekstreme delen av kristenfolket; disse folkene som går offentlig til angrep alt de oppfatter som synd. Har ikke så veldig mange representater for dem i Norge, utenom Kristent Kringkastingslag eller hva de nå heter. Men i USA er det rimelig mange av dem, og poenget mitt var vel helst at manglende alkoholisme ikke skyldes utviklernes vilje til å tekkes denne gruppen, når spillet har et radikalt annet syn på hva som er naturlig seksuell legning for mennesker, enn det de nevnte gruppene her.

UH. Det ble forferdelig vanskelig formulert :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...