abdobe Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hvordan i huleste finner man mac adressen til et Wlankort? Jeg vet at det skal stå trykt på kortet, men vil ikke skru opp maskina heller.... Please!!
Terrasque Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 tror det skal stå under ipconfig /all
mrOwnage Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 åpnet et dos shell (start->kjør->cmd) og skriv 'arp -a'.
abdobe Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 tror det skal stå under ipconfig /all tror du har et poeng der, men når jeg skriver ipconfig, så åpner dos vinduet ett sek. og lukker seg igjen. Kan du gi en instruksjon for newbee..?
Maxopp Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Du må først skrive cmd i boksen under start og kjør og så skrive ipconfig /all i dos vinduet som kommer opp.
abdobe Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 Du må først skrive cmd i boksen under start og kjør og så skrive ipconfig /all i dos vinduet som kommer opp. Bingo! Takk skal du ha.
asware Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Jeg vet at det skal stå trykt på kortet, men vil ikke skru opp maskina heller.... Pass på hvis mac adressen er forrandret. Da står det antageligvis feil på kortet....
Torbjørn Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 åpnet et dos shell (start->kjør->cmd) og skriv 'arp -a'. meg vitende er det ikke vanlig å ha sin egen mac i arp cachen i noen os'er
abdobe Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Etter å ha lett litt mer, så er det flaut enkelt å finne Mac adressen til et WLan kort. 1. Åpne nettverkstilkoblinger 2. Åpne Egenskaper 3. før pekeren over nettverkskortes driverspesifikasjon øverst under "koble til med". 4. MAc adressen viser seg i en gul dialogboks. Såre enkelt og gjør det hele til en lek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå