Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Klarer ikke og laste ned bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter en defragmentering klarer plutselig ikke IE og laste ned bilder. Tekst og sånt går fint,men ikke bilder og javascript.

Ja, merkelige greier dette. Klarer ikke å laste bilder eller noe på enkelte sider som f. eks. overklokking, amobil. Hardware har jeg ikke hatt noe problem med men idag skjedde det plutselig, kun tekst lastes ned, ikke bilder eller noe. Er det et større Ddos-angrep på gang eller?

 

Edit: Har prøvd noen utenlandske sider, ingen problem der, alt kommer ned. Virker som om dette bare gjelder Hardware-nettverket servere....?

Noen andre som har samme problem?

Endret av Mjauritz
Lenke til kommentar
Har et problem på enkelte forum jeg også. Men jeg får ikke lastet ned vedlegg større enn 500kb

 

EDIT: Fant nå ut hvorfor det ikke funker.. Dere med Opera. Sett den til å identifisere som Opera, og ikke MSIE ;)

Desverre bruker jeg IE så jeg vet ikke om dette har noe med nettlesern å gjøre. Bare såvidt jeg klarer å svare på denne tråden fordi knappene til quote og reply ikke vises, må gjette meg fram til hvor de knappene er, holdt faktisk på å rapportere denne tråden til en moderator på grunn av dette *hehe*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...