Gå til innhold

24 sesong 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konseptet er oppbrukt. Ihvertfall dette med at Jack Bauer må sloss mot terorister, samtidig som han har myndighetene etter seg. Var en fin slutt på 24-konseptet mener nå jeg.

Nja... på en måte, men det er da spennende syns nå jeg, den 1. sesongen var best, men de tre neste har stilt like bak.

Lenke til kommentar

*sukk* Mandager blir ikke helt det samme nå som 24 er slutt. Elsker den serien av hele mitt hjerte. Klarer ikke helt se hvordan Bauer skal spille i sesong 5 siden sitasjonen er som den er(gidder ikke spoile noe hvis det er noen som gikk glipp av dagens episode), men de klarer sikkert koke noe lurt ihop.

Lenke til kommentar
*sukk* Mandager blir ikke helt det samme nå som 24 er slutt. Elsker den serien av hele mitt hjerte. Klarer ikke helt se hvordan Bauer skal spille i sesong 5 siden sitasjonen er som den er(gidder ikke spoile noe hvis det er noen som gikk glipp av dagens episode), men de klarer sikkert koke noe lurt ihop.

Kineserne blir sikkert sure og går til krig og så kommer Jack Bauer og redder alle :love: .

Lenke til kommentar

Kjipt at det var siste episode i dag. Synes nesten det var litt rørende/trist slutt på denne sesongen. Kommer til å savne det å ikke ha 24 å se på etter trening.

 

Hva var det neste sesong skulle hete? Damen på TV sa noe som jeg ikke skjønte. Det skulle ikke hete 24 om jeg forsto det rett.

Lenke til kommentar
*sukk* Mandager blir ikke helt det samme nå som 24 er slutt. Elsker den serien av hele mitt hjerte. Klarer ikke helt se hvordan Bauer skal spille i sesong 5 siden sitasjonen er som den er(gidder ikke spoile noe hvis det er noen som gikk glipp av dagens episode), men de klarer sikkert koke noe lurt ihop.

Lurer akkurat på det samme: Blir jo helt idiotisk hvis han skal begynne å jobbe for CTU igjen.roll:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Kjipt at det var siste episode i dag. Synes nesten det var litt rørende/trist slutt på denne sesongen. Kommer til å savne det å ikke ha 24 å se på etter trening.

 

Hva var det neste sesong skulle hete? Damen på TV sa noe som jeg ikke skjønte. Det skulle ikke hete 24 om jeg forsto det rett.

Dama snakka ikke om neste 24-sesong, hun snakka om en ny spenningsserie på TV2, 10,5 tror jeg den het. Skulle handle om noen greier i et jordskjelvområde. Hvem bryr seg vel om 10,5 når man har 24? :p

Lenke til kommentar

Finnes det to flmer av the punisher fra 2004 ? ser på nettsiden imdb at det står to filmer som heter the punisher med thomas jane ? e forivrret no :innocent: .....spillet handler ikke litt om den filmen med thomas jane og john travolta, lastet ned spillet da, men vet det er the punisher,,, men hvertfall the punisher med thomas jane og john travolta er drit bra!

Lenke til kommentar
,29/08/2005 : 22:01] Finnes det to flmer av the punisher fra 2004 ? ser på nettsiden imdb at det står to filmer som heter the punisher med thomas jane ? e forivrret no :innocent: .....spillet handler ikke litt om den filmen med thomas jane og john travolta, lastet ned spillet da, men vet det er the punisher,,, men hvertfall the punisher med thomas jane og john travolta er drit bra!

Hva har det med saken? Det finnes forøvrig en dritt utgave av The Punisher med svensken, Dolph Lundgren.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Kjipt at det var siste episode i dag. Synes nesten det var litt rørende/trist slutt på denne sesongen. Kommer til å savne det å ikke ha 24 å se på etter trening.

 

Hva var det neste sesong skulle hete? Damen på TV sa noe som jeg ikke skjønte. Det skulle ikke hete 24 om jeg forsto det rett.

Dama snakka ikke om neste 24-sesong, hun snakka om en ny spenningsserie på TV2, 10,5 tror jeg den het. Skulle handle om noen greier i et jordskjelvområde. Hvem bryr seg vel om 10,5 når man har 24? :p

10,5 er jo bare 0,4375 ganger så bra som 24. Men jeg håper at om det skulle komme en ny 24 sesong, måtte den være hvor Jack jobber alene, uten myndighetene som hindring.

Lenke til kommentar

Ryktebørsen rundt sesong 5 er i full gang. Se hva jeg fant på forumet til Empire:

 

 

 

 

 

"Here's an article from 'The Globe':

 

[Who's Going to Die . . . Secrets of 24 Exposed."

"FOX Entertainment President Peter Liguori insists, "Complete lockdown has been our policy."

"The new season has Jack settling in Bakersfield, California, and working on an oil rig," says an insider.

"It's a far cry from his secret agent past," the insider reveals. "He falls in love with a mysterious woman (Connie Britton) and everything seems just fine. But true to "24", his life doesn't stay peaceful for very long. The woman's son, played by Brady Corbett, becomes suspicious of Jack's past and begins asking too many questions. Suddenly Jack's cover explodes. The Chinese government quickly finds out about him and everyone is in danger." And the writers and producers of the show have a major shock in store."

"One of the major characters will be killed off in the first three episodes!" reveals the source.

"Fox is closely guarding the identity of the victim -- but the writers are promising the death will be totally unexpected and will shock even 24's most sasoned fans.

"The buzz is that former President David Palmer, played since the show's debut by Dennis Haybert, is the victim."

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...