Gå til innhold

24 sesong 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min drømmestart på S4: Rollefiguren til Elisha Cuthbert blir kvalt, skutt og overkjørt av bil. Makan til plagsom kjerring.

omg.. hva sliter du med :p hun er den diggeste dama ever!!! umulig å ikke tenne på henne! :love:

 

for øvrig gleder jeg meg noe sinnsykt til sesong 4 kommer til norge... har sett hver eneste serie :cool: og de blir bare bedre og bedre... men uten elisha i neste, så vet jeg ikke hva jeg skal synes :cry:

 

go 24 :w00t:

Lenke til kommentar
Min drømmestart på S4: Rollefiguren til Elisha Cuthbert blir kvalt, skutt og overkjørt av bil. Makan til plagsom kjerring.

Hør, hør.

 

Hun gjør jo ikke annet enn å være i veien og lage problemer. Det eneste konstruktive jeg kan huske at hun har gjort noensinne i serien, var når hun kledde seg ut som datteren til han briten i sesong 3. Ellers bli hun bare kidnappet eller fanget eller noe tilsvarende.

 

Husj, vekk med seg.

Lenke til kommentar
Min drømmestart på S4: Rollefiguren til Elisha Cuthbert blir kvalt, skutt og overkjørt av bil. Makan til plagsom kjerring.

Hør, hør.

 

Hun gjør jo ikke annet enn å være i veien og lage problemer. Det eneste konstruktive jeg kan huske at hun har gjort noensinne i serien, var når hun kledde seg ut som datteren til han briten i sesong 3. Ellers bli hun bare kidnappet eller fanget eller noe tilsvarende.

 

Husj, vekk med seg.

Du har så rett, men fin var hun :D Blir spennende å se hvem som skal ta over for henne, hvem skal nå skape spenning ved å bli kidnapped og bli fanget :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...