Gå til innhold

Hvilket Amd64 skokket 754 hovedkort klokker best?


Anbefalte innlegg

har tenkt på AMD64 3000+ sokket 754 og et hovedkort som er stabilt og som kan klokka gankse langt har tittet på to

 

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=17048

 

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=20278

 

Så er det kjølevifte noen anbefalinger her helst litt lav pris ikke 700 spenn

Er årgentlig noob på AMD 64 :D

Endret av MonkyBOY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får å svare på din topic direkte (forutsatt at jeg ignorer ordelingsfeilen): Et A64-hovedkort overklokker best hvis man skrur opp HyperTransport-frekvensen. Har du veldig gode minnemoduler kan du kanskje oppnå enda enda bedre hastigheter ved å senke multiplier i tillegg.

 

*Riste på hodet over folk som ikke har lært seg bruk av spørreord*

Lenke til kommentar
Får å svare på din topic direkte (forutsatt at jeg ignorer ordelingsfeilen): Et A64-hovedkort overklokker best hvis man skrur opp HyperTransport-frekvensen. Har du veldig gode minnemoduler kan du kanskje oppnå enda enda bedre hastigheter ved å senke multiplier i tillegg.

 

*Riste på hodet over folk som ikke har lært seg bruk av spørreord*

greit jeg skulle kansje ha skrevet hvem AMD 64 hovedkort klokker best :blush:

Lenke til kommentar
Får å svare på din topic direkte (forutsatt at jeg ignorer ordelingsfeilen): Et A64-hovedkort overklokker best hvis man skrur opp HyperTransport-frekvensen. Har du veldig gode minnemoduler kan du kanskje oppnå enda enda bedre hastigheter ved å senke multiplier i tillegg.

 

*Riste på hodet over folk som ikke har lært seg bruk av spørreord*

greit jeg skulle kansje ha skrevet hvem AMD 64 hovedkort klokker best :blush:

Nope, du skulle skrevet "Hvilket Socket 754-hovedkort klokker best" (legg også merke til orddelingsfeilen du igjen gjorde) :p

 

Dagens minilektyre i spørreord:

Hvem -> Brukes om personer, f.eks. "Hvem er det?"

Hvordan -> Beskrivelse av en handling, f.eks. "Hvordan overklokker jeg en prosessor?"

Hvilket -> Brukes gjerne om ting, men også grupper av personer og dyr. f.eks. "Hvilket hovedkort skal jeg velge?" eller "Hvilket rovdyr løper fortest?"

Hvilken -> Brukes gjerne om dyr, men også personer og ting. F.eks.

- "Hvilken idiot er det?"

- "Hvilken katt skal jeg velge?"

- "Hvilken skjerm er best?"

Hvor -> Stedsbestemt spørreord, f.eks. "Hvor bor du?"

Hva -> I likhet med "hvilket" brukes det om ting, men gjerne litt mindre konkret. Brukes f.eks. hvis man ikke har noen alternativer, f.eks. "Hva er det der?"

Hvorfor -> Brukes for å finne en forklaring på noe, f.eks. "Hvorfor gjorde du det der?"

 

Lista kan selvsagt utvides voldsomt, og det finnes unntak - og jeg har ikke behandlet alle ting rundt dette, men dette kan være en grei pekepinn.

 

Alt dette er grunnlærdom fra barneskolen, men det kan kanskje være greit å repetere fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Får å svare på din topic direkte (forutsatt at jeg ignorer ordelingsfeilen): Et A64-hovedkort overklokker best hvis man skrur opp HyperTransport-frekvensen. Har du veldig gode minnemoduler kan du kanskje oppnå enda enda bedre hastigheter ved å senke multiplier i tillegg.

 

*Riste på hodet over folk som ikke har lært seg bruk av spørreord*

greit jeg skulle kansje ha skrevet hvem AMD 64 hovedkort klokker best :blush:

Nope, du skulle skrevet "Hvilket Socket 754-hovedkort klokker best" (legg også merke til orddelingsfeilen du igjen gjorde) :p

 

Dagens minilektyre i spørreord:

Hvem -> Brukes om personer, f.eks. "Hvem er det?"

Hvordan -> Beskrivelse av en handling, f.eks. "Hvordan overklokker jeg en prosessor?"

Hvilket -> Brukes gjerne om ting, men også grupper av personer og dyr. f.eks. "Hvilket hovedkort skal jeg velge?" eller "Hvilket rovdyr løper fortest?"

Hvilken -> Brukes gjerne om dyr, men også personer og ting. F.eks.

- "Hvilken idiot er det?"

- "Hvilken katt skal jeg velge?"

- "Hvilken skjerm er best?"

Hvor -> Stedsbestemt spørreord, f.eks. "Hvor bor du?"

Hva -> I likhet med "hvilket" brukes det om ting, men gjerne litt mindre konkret. Brukes f.eks. hvis man ikke har noen alternativer, f.eks. "Hva er det der?"

Hvorfor -> Brukes for å finne en forklaring på noe, f.eks. "Hvorfor gjorde du det der?"

 

Lista kan selvsagt utvides voldsomt, og det finnes unntak - og jeg har ikke behandlet alle ting rundt dette, men dette kan være en grei pekepinn.

 

Alt dette er grunnlærdom fra barneskolen, men det kan kanskje være greit å repetere fra tid til annen.

Kan ikke få sagt det bedre, skulle vært skrevet på hovedsiden til hw.no og ok.no fordi det er så UTROLIG mange som skriver hvordan istedenfor hvilket. Jeg synes det er helt utrolig rart at folk ikke hører hvor dumt det høres ut. Lær dere norsk grammatikk folkens.

 

det kan jo komme av at man sier "kolles hk overklokke best" i trøndelag ivertfall og da er det mange som ikke kan grammatikken sin og gjør om "kolles" til hvordan dette stemmer jo forøvrig hvis man skal ta det bokstavelig talt, men ifølge grammatikk-loven er det FEIL.

 

*norsklærern har talt :tease: *

Lenke til kommentar
Faen og a noen som har dyslexi her i verden kan jo bare gi faen i og svare hvis det er et problem at det står hvem ,hvordan ,hva slags eller hvilket hovedkort som klokker best. Dere forsto jo hva jeg mente :D

det er jo 90% søpell svar her nå off :(

Tja, du har vel fått svar på spørsmålet ditt så vidt jeg vet. Samtidig får du gode tips med på veien :yes:

Lenke til kommentar
Faen og a noen som har dyslexi her i verden kan jo bare gi faen i og svare hvis det er et problem at det står hvem ,hvordan ,hva slags eller hvilket hovedkort som klokker best. Dere forsto jo hva jeg mente :D 

det er jo 90% søpell svar her nå off :(

Tja, du har vel fått svar på spørsmålet ditt så vidt jeg vet. Samtidig får du gode tips med på veien :yes:

noen steder man kan fine tester av dette DFI kortet ser tøft ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...