Gå til innhold

GF ti200, hvor bra egentlig

honner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bygger nå ny maskin, men har ennå avventet skjermkortkjøp grunnet mye usikkerhet ang. valg. Men hvor bra er mitt nåværende skjermkort egentlig, og kan eg spille nyere spill på min nymaskin med dette kortet?

Amd 64 3200

1024 dualram

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det GF3 Ti200?

hmm ... ikke noe å spille med .. sånn nyere spill. Min kompis gikk vekk fra sin GF3 ti500 for over et år siden ... og da slet han fælt med det.

...men axis & allies går sikkert fint på det hehe (ikke det nye som kommer)

Doom og farcry tror eg ikke du får starta engang med den museumsgjenstanden den.

Skrevet

Gefoce 3 Ti200?

Hmm, egentlig ikke så lett å si...

Du vil jo kunne bruke det fint til de aller fleste spill. Men det står jo ikke i stil til resten. Tror du kan spille Doom3 med Ti200, men det blir i så fall på minimum ALT og 640x480...

Bruker selv et Gforce 256 til å spille UT2003 og Raven Shield og andre unreal spill... Det går men er jo ikke noe særlig bra.

Ville for all del flesket til et par lapper og kjøpt noe skikkelig dugenes...

Skrevet
Gefoce 3 Ti200?

Hmm, egentlig ikke så lett å si...

Du vil jo kunne bruke det fint til de aller fleste spill. Men det står jo ikke i stil til resten. Tror du kan spille Doom3 med Ti200, men det blir i så fall på minimum ALT og 640x480...

Bruker selv et Gforce 256 til å spille UT2003 og Raven Shield og andre unreal spill... Det går men er jo ikke noe særlig bra.

Ville for all del flesket til et par lapper og kjøpt noe skikkelig dugenes...

Nytt kort må bare hentes. Blir nok 6800 NU

Skrevet

Jeez, her var det flere som trodde mer enn de visste... Brukte selv en xp1600+, 768MB sdram samt et GF3 ti200 inntil i går, og jeg spillte alle spillene som kom ut( BF vietnam, doom 3, UT2004 osv osv osv). Jeg skryter ikke av høy framerate og god grafikk i noen av spillene, men jeg kjørte de som bare pokker. Til opplysning kjørte jeg doom3 i 1024x768 og low til medium detaljer. Ikke 100% flytende, men spillbart til tusen.

Skrevet

Jeg overklokket mitt Asus Ti200 til 255/555, da kunne det faktisk måle seg med et GF4 Ti4200 (dog bare uten AA/AF modes). Kompisen min spilte faktisk igjennom Doom3 med det kortet. :)

Skrevet
er det GF3 Ti200?

hmm ... ikke noe å spille med .. sånn nyere spill. Min kompis gikk vekk fra sin GF3 ti500 for over et år siden ... og da slet han fælt med det.

...men axis & allies går sikkert fint på det hehe (ikke det nye som kommer)

Doom og farcry tror eg ikke du får starta engang med den museumsgjenstanden den.

Spiller Call of Duty så det suser etter på mitt Abit Siluro G-Force3 ti200 :)

Skrevet
Jeg overklokket mitt Asus Ti200 til 255/555, da kunne det faktisk måle seg med et GF4 Ti4200 (dog bare uten AA/AF modes). Kompisen min spilte faktisk igjennom Doom3 med det kortet. :)

Alt går jo så lenge man ikke har særlig høye krav til hvordan spillet ser ut. Jeg har et GF4 TI4200-8x @310/550 og jeg gidder ikke spille gjennom Doom3 før jeg får nytt skjermkort.

Skrevet
Jeez, her var det flere som trodde mer enn de visste... Brukte selv en xp1600+, 768MB sdram samt et GF3 ti200 inntil i går, og jeg spillte alle spillene som kom ut( BF vietnam, doom 3, UT2004 osv osv osv). Jeg skryter ikke av høy framerate og god grafikk i noen av spillene, men jeg kjørte de som bare pokker. Til opplysning kjørte jeg doom3 i 1024x768 og low til medium detaljer. Ikke 100% flytende, men spillbart til tusen.

Jeg har riktignok ALDRI hatt et Gforce 3 kort... men går ut i fra at GF4 Ti4600 er littegranne bedre...

Kan tøste deg med at A64 3200+ og 1GB DDR PC3200 ram ikke er nok for å få Doom3 til å kjøre behagelig på 1024x768 medium (Riktig nok min personlinge mening)....

Unreal tournament skal jeg heller være ening med...

Skrevet

GF3 ti200 er ikke så mye tregere enn GF4 ti4200, men pass for all del på å ikke ha på AF og AA. Ytelsesmessig er det på nivå med f.eks radeon 9200, helt ok liksom, men ikke noe å satse på om du vil spille på høye oppløsninger i nyere spill. doom 3 vil nok kunne gå helt greit på doom 3 800x600 med medium/low detaljer, en kompis av meg kjører det veldig bra på 800x600 på medium (ti4200)

Skrevet

Alt går jo så lenge man ikke har særlig høye krav til hvordan spillet ser ut. Jeg har et GF4 TI4200-8x @310/550 og jeg gidder ikke spille gjennom Doom3 før jeg får nytt skjermkort.

Vel, Hehe... Kompisen min hadde ikke noe valg siden han er arbeidsledig og blakk som er kjerkerotte. Hadde det ikke vært for han fikk det gamle Ti200 kortet av meg i bursdaggave hadde han aldri fått spilt Doom3 i det hele tatt (Tviler på at han hadde kommet langt med et TNT2 ;)) I nøden spiser fanden fluer vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...