Gå til innhold

Virkelig Fantastisk!, Half-Life


Anbefalte innlegg

Vel, har egentlig aldri brydd meg om Half-Life 2, ok det så litt bra ut, men siden jeg ikke engang hadde spilt HL så så jeg liksom ikke vitsen i å bry meg om dette.

 

Mange skryter fortsatt av HL, så for en liten stund (2-3 mnd.) siden, bestemte jeg meg for å prøve HL, til tross for advarsler om at grafikken var VELDIG utdatert.

 

Hey, det spillet var rett og slett fantastisk, lenge siden jeg har spilt noe SÅ bra, grafikken var ikke toppers, men det var liksom historien som fenget meg, aldri hatt noe "forkjærlighet" for monster/alien spill men måten spillet var satt opp gjorde at jeg faktisk elsket det! :w00t:

 

Så, nå gleder jeg meg noe VILT til HL2 kommer :p

 

Ville egentlig bare si det, HL kan måle seg med flere av dagens spill.

 

(det at jeg mener det er ikke noen stor overraskelse da jeg mener at spill som f- eks. Monkey Island 1 kan utklasse det meste av det nyeste ;) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

he he fett og høre at det fortsatt kan konkurere med dagens spill, ja er absolutt enig med deg det var/er et fantastisk bra spill , digga det sjøl.

Det du sa nå var jo faktsik en bekreftelse på at grafikk er ikke så viktig som gamplayet og det gleder meg og høre! :thumbup:

 

"edit"

jeg og "Bear^" la inn visst inn et svar samtidig og hadde samme konklusjon! :yes:

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Welcome to the team bro, her har mange ventet lenge på HL2.

 

Skjønner egentlig ikke hvorfor så mange er opptatt av grafikken. Ser på god grafikk som et pluss, men om grafikken ikke er topp, mens gamleplay og story er det, da synes jeg det er et meget bra spill.

 

Når jeg sier at et spill er kjempe er det mange som angriper med "Åherregud, det spillet suger jo maks, grafikken er jo dritt dårlig". Derfor synes jeg gameplay, story så grafikk :p

Lenke til kommentar

HL er og bli en klassiker.. Det er nok det mest populære pc spillet gjennom alle tider.. Det er ikke rart i at det skaper mye oppstyr ved HL2 og utsettelser hele tida... Men det jeg lurer på om det å spille HL 2 blir det like intensivt å spille som det var å spille HL i 1998.. Det er det stooore spørsmålet.. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg vil bare gi alle et råd om hl2 ,

ikke stress KOS dere når dere spiller , dette er ikke unreal tournament!!

Ut ifra alle film klippa jeg har sett så kan jeg ikke skjønne noe annet en at det burdte bli 90-95% karakter på gamerankings (satser på 97% da, endelig første plass)

 

nå så leder fortsatt The Legend of Zelda: Ocarina of Time på beste plassering med 96.9% da, så vi satser på 97% :w00t:

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Jeg må da si at HL er barndoms minne hos meg, dajeg var 10 år da jeg hadde få PC! var jeg overlykkelig, spillte spill, lærte lærte ovs ovs. 2 år etterpå satt jeg meg ned med HL, var et bra spill for meg da...men når jeg satt meg ned for 3 uker siden klarte jeg ikke og slutte og spille det! satt til morgen dagen etterpå og så på teletubbies

Lenke til kommentar
Tusen takk, tusen takk trådstarter, du har klart det.

 

 

Trodde jeg skulle klare meg lengre enn som så men da jeg leste posten din måtte jeg bare sette meg ned med Half-Life igjen.

 

Du er dermed den direkte årsak til tapt søvn for min del :p

Skal jeg beklage eller takke? :innocent::thumbup:

 

Hyggelig for deg at du kunne sette deg ned igjen med HL ;)

 

 

:blush:

Lenke til kommentar
Tusen takk, tusen takk trådstarter, du har klart det.

 

 

Trodde jeg skulle klare meg lengre enn som så men da jeg leste posten din måtte jeg bare sette meg ned med Half-Life igjen.

 

Du er dermed den direkte årsak til tapt søvn for min del  :p

Skal jeg beklage eller takke? :innocent::thumbup:

 

Hyggelig for deg at du kunne sette deg ned igjen med HL ;)

 

 

:blush:

Er vel jeg som må takke deg. Her rundt leter jeg nette etter gode og diggbare FPS spill med kjempe story, så ligger det innstallert på PCn, med Ikon på skrive bordet.

 

Hvordan kunne jeg glemme Half-Life egentlig, hvordan kunne dette skje :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...