Gå til innhold

Til dere som krasj i CS etter siste update

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å forfatte en liten guide på norsk til hvordan å ordne dette problemet. Dere finner fram ved å trykke på linken i signaturen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja farsken... Jeg bruker CPL GUI'et og masse skins, og nå funker det plutselig ikke.... Æsj, så får jeg fjerne det da! :thumbdown:

.. Hvis du bruker CPL GUIet, hvorfor bruker du da masse custom skins? Poenget er jo å bli kvitt alt som ikke er standard, og kun bruke innstillingene i GUIet..

Skrevet (endret)

Gjorde alt som står OPacus,men kommer bare opp denne feilmeldingen: delete of steam.exe failed,win32 error 5 "Ingen tilgang"

Noen som kan hjelpe?

Endret av Sigga
Skrevet

rart! har sletta \condition zero\czero\sound

og \condition zero\czero\models..

alle texture-filene!

har ikke bytta models eller sound :no:

delete local game content... virket ikke :thumbdown:

må vel avinstallere hele greia nå da :(

================

================

Skrevet (endret)

argh! ikke custom modeller??? wtf??? neeeei! *SINT!*

da slutta jeg å spille CS....eneste grunnen til at CS er halvveis tolerabel å spille (i mine øyne) er at jeg kan bruke high poly custom skins....

Endret av MrLee
Skrevet (endret)
Ja farsken... Jeg bruker CPL GUI'et og masse skins, og nå funker det plutselig ikke.... Æsj, så får jeg fjerne det da!  :thumbdown:

.. Hvis du bruker CPL GUIet, hvorfor bruker du da masse custom skins? Poenget er jo å bli kvitt alt som ikke er standard, og kun bruke innstillingene i GUIet..

Vel, jeg bruker Cpl GUI'et på grunn av at jeg faen meg ikke gidder å binde taster sjæl! Og jeg bruker/brukte skins fordi våpnene ser så ufattelig stygge ut at det ikke går an. Og uansett: Hva i f**n har du med det da? Slutt med å stikke den ekle nesa di i andres saker!

Endret av Mr. Jenssen
Skrevet

Steam Client Update Released

September 22, 2004, 10:56 am · valve

An update to the Steam client has just been released. Steam will update itself automatically when you restart. Here is a list of the changes:

STEAM CLIENT CHANGES / ADDITIONS:

Fixed game launch problem caused by customized game content

Update: In order to expedite the fix for crashing caused by custom content, Steam is temporarily ignoring custom game content. The use of custom content will be re-enabled as soon as possible.

======================

fungerer greit etter update :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...