Gå til innhold

ATI eller Nvidia


Hetfield^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='ketle' date='22/09/2004 : 14:07'] ATI vs Nvidia er det største KRANGLETEMAET noensinne når det gjelder grafikkort. Kjøp kort etter hva du skal spille! F.eks. så Nvdia er best i Doom 3.

Er du ute etter "mest for pengene" så kjøper du aldri det nyeste og beste, men det nest beste. F.eks MSI GeForce 6800 [/quote]
Nvidia best på doom 3.... å så kan du skrive ATI best på Hl2

EDIT: LenniZ var før meg aww Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Gollum' date='22/09/2004 : 10:34'] Er meget fornøyd med mitt X800 pro kort jeg.

er ett asus kort og fikk med ett webcam som var meget bra(godt bilde).

fikk også med en del programvare og spill...

eh... counterstrike spillet hiver jeg etter den første som vil ha det :tease:

Hiv cd key'en etter meg på pm og se om du treffer?:p

Lenke til kommentar

Er ganske idiotisk å kjøe skjermkort som er "best i Doom 3" eller "best i HL2 (det vet vi ikke noe om enda...)"

 

Her spørs det hvor mye påenger du har tenkt itl å bruke. Jeg råder jdeg til å finne et billig 6800GT kort. Da får du 16 pipelines og Shader Model 3. Dette er spør du meg det som gir mest for pengene, og det konge i Doom 3, og holder garantert i HL2. Hvis du vil kan du klokke til Ultra hastighet (du trenger ikke flashe bios som du må hvis du vil gjøre et X800pro vivo til et x800xt og dermed miste garanti)

 

Et 6800GT har som sagt Shader Model 3 som er inkludert i DirectX 9.0c, og kan være kjekt å ha siden det kommer flere spill som støtter dette iløpet av høsten og våren 2005

Lenke til kommentar

mye av dette som står her er feil. x800pro kortet er 2mhz eller no sånt raskere enn geforce 6800 korta!

men det er dog så lite at man ikke merker forskjeld ;)

 

skal du spille spill som doom 3 kjøp ge-force kort

 

skal du spille half life 2 og counter strike kjøp x800(som jg personlig ville gått for;))

 

å det som står at vi ikke vet hvilke osm er best i doom 3 eller half life 2(det er bare bull)

 

x800 kortet ble brukt mens de designa å testet halflife så spille er "redigert" etter hva som passer best til dette kortet, og det samme med doom 3(bare at det er ge-force)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
mye av dette som står her er feil. x800pro kortet er 2mhz eller no sånt raskere enn geforce 6800 korta!

men det er dog så lite at man ikke merker forskjeld ;)

 

skal du spille spill som doom 3 kjøp ge-force kort

 

skal du spille half life 2 og counter strike kjøp x800(som jg personlig ville gått for;))

 

å det som står at vi ikke vet hvilke osm er best i doom 3 eller half life 2(det er bare bull)

 

x800 kortet ble brukt mens de designa å testet halflife så spille er "redigert" etter hva som passer best til dette kortet, og det samme med doom 3(bare at det er ge-force)

tror du tar feil her open gl har alltid vært nvidia sterke side,og i hl 2 tester scorer ati x800 og 6800 like bra.

Lenke til kommentar

gainward 6800gt gs 2400 til 3900kr, kjører super stabilt på ultra hastigheter, gikk fra x800pro, er fast bestemt på at dette er det beste kjøpet akkuatt nå (selv om jeg med glede skulle tatt i mot andre fakta, men har bare funnet påstander så langt, jeg har fakta på min pc.)

 

Edit:Mulit trådstarter bare startet dette for å få i gang denne kranglen igjen, han har ikke svart noe :!:, trenger ikke lete lenge etter en slik tråd skulle jeg mene

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
mye av dette som står her er feil. x800pro kortet er 2mhz eller no sånt raskere enn geforce 6800 korta!

men det er dog så lite at man ikke merker forskjeld ;)

 

skal du spille spill som doom 3 kjøp ge-force kort

 

skal du spille half life 2 og counter strike kjøp x800(som jg personlig ville gått for;))

 

å det som står at vi ikke vet hvilke osm er best i doom 3 eller half life 2(det er bare bull)

 

x800 kortet ble brukt mens de designa å testet halflife så spille er "redigert" etter hva som passer best til dette kortet, og det samme med doom 3(bare at det er ge-force)

Hvorfor blander du MHz inn? Vi snakker om to vidt forskjellige arkitekturer, så du kan ikke sammenligne klokkefrekvensen til ATI og Nvidia.

Lenke til kommentar
Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP,ATI X800PRO,DVI-I,TV-Out, Full-

Retail.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300413&cks=PRL

Dette er sikkert et bra kjøp. Men du taper sikkert masse penger på kort tid. Men det er jo sånn med det som er HOT.

er helt klart enig her!!! det kortet EIER!!! det er litt(ca 2 mhz ;) ) raskere enn fx6800 også så ;)

Det er ingen ting som heter FX6800.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...