Gå til innhold

Ny side: RogaLAN, trenger litt tips!


Anbefalte innlegg

Hei!

En i klassen og meg skal arrangere et LAN-Party i Stavanger området etter høstferien. Har skaffet oss et lokale :) Åpent for alle!

 

Da må vi selfølgelig lage en webside til LAN-et. Jeg har såvidt begynt på en header:

link

 

Lurte på om dere hadde noen tips. Bør jeg velge en annen font i "logoen", eller er den fin som den er. Jeg tenkte å finne et fint bilde av battlefield til headeren. Vi spiller mye spill, men ikke bare. Noen tips generelt?

 

PS! Headeren er veldig tom og beta som dere ser. Ikke begynn å kritiser :D

 

EDIT: Mulig jeg skal fyre inn noe "svosjing" som jeg liker å kalle det.

 

EDIT2: Tenker å ha menyen rett under headeren og en submenu på høyre side (poll, Dato, sponsor osv)

Endret av EspenDL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som synes en header er litt lite å gi tilbakemelding på? Kan du ikke lage hele siden før du poster den?

 

Forøvrig synes jeg den var fin, men at du burde ta bort www og kjøre all-lowercaps (småbokstaver) øverst til venstre. Ble også litt tomt utover på venstresida.

 

Tror også det er en idé å bestille et "skikkelig" domene, com/net/org/etc, da tk til tider er svært trege. Iallfall hvis dere har en viss størrelse på lanene.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som synes en header er litt lite å gi tilbakemelding på? Kan du ikke lage hele siden før du poster den?

 

Forøvrig synes jeg den var fin, men at du burde ta bort www og kjøre all-lowercaps (småbokstaver) øverst til venstre. Ble også litt tomt utover på venstresida.

Hei!

Jeg var egentlig ute etter tips til fontvalg, farger osv...

Bør jeg ta vekk www.adressen.net. Hvorfor?

 

edit: Hvis du mener bare www så er jeg med :thumbup:

Endret av EspenDL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...