Gå til innhold

Potetsekker-> Hvilke tråder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dra den lengste tre centimeter mot øst, vri den andre 4,3 ganger mot høyre, tre begge to forsiktig ut av den tredje løkken, legg deg på kne og be til potetguden i 1,45 min før du røsker skikkelig hardt i begge trådene slik at huden i hendene dine blir flerret opp og du blir liggende på gulvet foran potetsekken bevisstløs og blødende. Da tar du frem saksen og klipper opp hele sekken, legger potetene i en bøtte som du setter i kjøleskapet, dynker potetsekken med tau skikkelig i rødprit og legger det i vasken på kjøkkenet og tenner på (og så kan du koke potetene over flammen om du vil).

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Dra den lengste tre centimeter mot øst, vri den andre 4,3 ganger mot høyre, tre begge to forsiktig ut av den tredje løkken, legg deg på kne og be til potetguden i 1,45 min før du røsker skikkelig hardt i begge trådene slik at huden i hendene dine blir flerret opp og du blir liggende på gulvet foran potetsekken bevisstløs og blødende. Da tar du frem saksen og klipper opp hele sekken, legger potetene i en bøtte som du setter i kjøleskapet, dynker potetsekken med tau skikkelig i rødprit og legger det i vasken på kjøkkenet og tenner på (og så kan du koke potetene over flammen om du vil).

:lol:

Lenke til kommentar
kan noen peeeeelis stenge denne tråden, hele søppel sia er fortiden OVERFYLT av nye utrolig DUMME tråder.

Er jo en grunn til at sida heter søppel da!

Dere som vil stenge denne tråden har lite å gjøre på. Dere vet ikke hvilke store problemer jeg har hatt..

 

 

Takk for tipsene!

 

Skal gå til innkjøp av flere poser og teste ut det beste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...