Gå til innhold

Lidl - Vil du handle der?


Jon@s

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990
Og her tenker du på pariskommunen?

Nei, ikke akkurat. Selv om Frankrike kanskje ikke var en kommuniststat så har kommunistpartiet stått svært sterkt i landet siden 2. verdenskrig. Såpass mange var de at Frankrike ikke fikk atomvåpenteknologi slik som Storbritannia av USA selv om det var en del av den samme forsvarsalliansen.

 

Å si noe annet enn at kommunistene har påvirket landet i positiv retning vil være løgn hvis man ser stort på det.

Fikk ikke Frankrike atomvapenteknologi fra USA??

Neivel... :!:

Na skal det sies at Frankrike er i dass akkurat na nar det gjelder okonomien og alt det der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4. eller 5. største industrinasjon... Er det noe ille? For tiden er Frankrike og Spania som har størst økonomisk vekst i EU.

Det er ganske stor forskjell på å bare ha ett parti (som f.eks tidligere Sovjet) og et land der kommunistene har representanter på storting/i regjering. Hvis alle skal få alt likt vil produktivitet og nyvinning stoppe opp. Jeg hadde garantert ikke jobbet hardt hvis jeg ikke tjente noe på det.

 

Dette er derimot en tråd om Lidl, og jeg vil ikke poste mer politikk her. Det kan man lage en egen tråd om.

Lenke til kommentar
Det er ganske stor forskjell på å bare ha ett parti (som f.eks tidligere Sovjet) og et land der kommunistene har representanter på storting/i regjering. Hvis alle skal få alt likt vil produktivitet og nyvinning stoppe opp. Jeg hadde garantert ikke jobbet hardt hvis jeg ikke tjente noe på det.

De fleste "kommunister" har vel innsett at Sovjet og Kinas systemer ikke er av de mest ideelle. Du sa bare kommunisme, så da må vel et demokrati med stort innslag av kommunisme telle. Hadde du sagt dikatur hadde jeg vært enig.

Dette er derimot en tråd om Lidl, og jeg vil ikke poste mer politikk her. Det kan man lage en egen tråd om.
Støttes.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...