jespah Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Jeg trenger et nytt actionspill, men vil være sikker på hva før jeg bestemmer meg. Kunne godt tenkt meg et SKIKKELIG skummelt skytespill. Noen som har noen forslag??
Ravn Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Doom3 er jo ganske skummelt da, sett at du har et bra lydkort og gode høytalere evt 5.1 headset
jespah Skrevet 18. september 2004 Forfatter Skrevet 18. september 2004 Doom3 er jo ganske skummelt da, sett at du har et bra lydkort og gode høytalere evt 5.1 headset Liker egentlig ikke spill hvor man skall drepe aliens og all mulig drittdyr. Liker best å drepe mennesker (høres jævlig sykt ut men...) Noen forslag til d?
Bloody Mess Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Det finnes ikke noe "skikkelig skummelt skytespill", desverre.
Potetdamen Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Alien vs. predator? der kan du jo være marine,alien,predator..
Hermans Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 System Shock 2 muligens... vet ikke om noen skummle spill der du dreper mennesker...
Bloody Mess Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Ikke hør på dem, de spillene er ikke skumle annet enn for lettskremte unger.
Vrengtpolvott Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Ingen som har fått til å lage et skummelt FPS spill enda, men finnes da noen få "skvett og skyt" spill, som Aliens vs Predator, og System Shock 2.
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 System Shock 2 og Undying kommer høyt opp på listen min over skumle spill, men der er det henholdsvis zombier/cyborger/roboter og assortert helvetesyngel man karnøfler.
jespah Skrevet 18. september 2004 Forfatter Skrevet 18. september 2004 Det finnes ikke noe "skikkelig skummelt skytespill", desverre. Javel så det er altså ikke fullt med skumle skytespill hvor man dreper mennesker. Så da får vi vel gå over på "alienspillene" foruten om "Doom". Har hørt at "Resident Evil" og "Silent Hill" skal være rimelig skumle. Stemmer det? Og hva handler de spillene om?
Bloody Mess Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Silent Hill-serien er skumlere, ja, mer gjennomført creepy stemning hele veien igjennom, er ikke noe skvettespill dog. Les noen anmeldelser for å få vite litt mer hva de handler om. http://gamer.no/produkt.php?produktid=9633 http://gamer.no/produkt.php?produktid=14602 Silent Hill 2 og 3 er best.
Sigga Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Unreal,singleplayern er jo skummel...Husker ikke versjonen..Men sikkrt jeg som er lettskremt.
riddler Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Skal du ha et skummelt spill må du prøve silent hill serien. Det finnes ikke skummlere spill en den serien der. Resident evil serien er også veldig skummel. Disse to seriene er verdt å prøve hvis du er ute etter noe skummelt
Hisoka Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Magic Girls til Super Nintendo, skummlere blir det ikke.
Passasjer Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Prøv Doom3. Slår ikke feil. Det er kanskje ikke mennesker man dreper, men Zombiene ligner ganske mye...
Vrengtpolvott Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Ja, du kan jo prøve Doom3, hvis du er ute etter noe å bli trøtt av før du skal legge deg, kjedeligere FPS spill har jeg aldri prøvd, til at det er skrytt sånn opp i skyene. Silent Hill serien er desidert de skumleste spillene noensinne
CurSe Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Doom III = Return To Castle Wolfenstein (litt skummelt hvertfall) Alien Versus Predator 1&2 ( som marine vel og merke )
slash Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Det finnes en tråd som kan være intressant i dette tilfellet. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=282779
Co[]V[]bster Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Ikke hør på dem, de spillene er ikke skumle annet enn for lettskremte unger. Ja, for du er jo så utrolig tøff. Doom 3 er skummelt, om du bare lager rommet litt stemningsfullt (av med lys, opp med volum) Og ikke hopper igjennom spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå