Gå til innhold

Skumle Spill, forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et nytt actionspill, men vil være sikker på hva før jeg bestemmer meg. Kunne godt tenkt meg et SKIKKELIG skummelt skytespill. Noen som har noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Doom3 er jo ganske skummelt da, sett at du har et bra lydkort og gode høytalere evt 5.1 headset

Liker egentlig ikke spill hvor man skall drepe aliens og all mulig drittdyr. Liker best å drepe mennesker (høres jævlig sykt ut men...) Noen forslag til d?

Skrevet
Det finnes ikke noe "skikkelig skummelt skytespill", desverre.

Javel så det er altså ikke fullt med skumle skytespill hvor man dreper mennesker. Så da får vi vel gå over på "alienspillene" foruten om "Doom". Har hørt at "Resident Evil" og "Silent Hill" skal være rimelig skumle. Stemmer det? Og hva handler de spillene om?

Skrevet

Skal du ha et skummelt spill må du prøve silent hill serien. Det finnes ikke skummlere spill en den serien der. Resident evil serien er også veldig skummel. Disse to seriene er verdt å prøve hvis du er ute etter noe skummelt :D

Skrevet

Ja, du kan jo prøve Doom3, hvis du er ute etter noe å bli trøtt av før du skal legge deg, kjedeligere FPS spill har jeg aldri prøvd, til at det er skrytt sånn opp i skyene.

Silent Hill serien er desidert de skumleste spillene noensinne

Skrevet
Ikke hør på dem, de spillene er ikke skumle annet enn for lettskremte unger.

Ja, for du er jo så utrolig tøff.

Doom 3 er skummelt, om du bare lager rommet litt stemningsfullt (av med lys, opp med volum) Og ikke hopper igjennom spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...