Gå til innhold

Er Whitebox CL1557 noe tess?


Knutmn

Anbefalte innlegg

Bestilte Whitebox CL1557 for en og en halv uke siden. Er det noen som har den? Er det en bra pc? Mange som sier at Whitebox ikke er helt pålitelige, er det noe i dette? Det eneste jeg har merket meg er at de somler noe helt grusomt når det gjelder leveringstid. Informerer meg om hvorfor det tar så lang tid gjør de heller ikke, jeg er nødt til å ringe dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde hørt mye bra om WB, men da en venn av meg kjøpte cl56 på min anbefaling, ble jeg veldig skuffet.

vet ikke helt hva de har gjort, men det var ikke noe trådløst nettværk-mulighet, som jeg finner meget merkelig...

og nå skal de liksom sende et trådløst nettværkskort som kompensasjon.

Har også hørt at det går dårlig med firmaet, bla at egenkapitalen er spist opp, og at eieren som står alene med ansvaret står med 25.000.- i formue, noe som vil si at dersom de går konk, har du ikke noe å hente om de skulle skylde deg det.

Vet ikke om dette med firmaet stemmer, men har hørt det fra en som undersøkte dem da han vurderte å kjøpe maskin fra dem...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min cl1557 i et halvt år nå, og er iallefall veldig fornøyd:)

Har ikke hatt noen problemer med den, men tror ikke den liker lyn og torden så godt :p

En dag jeg kom hjem etter det hadde lynet her, så var alle fargene på skjermen forvridd, og det så ut som en koloni med artifacts hadde lurt seg inn :p fikset det lett med en reboot :)

ANBEFALER denne maskinen jeg=)

Lenke til kommentar

Fikk endelig min pc i dag.. Men får jeg HENTET den? NEIDA. FOR SELV OM DET STÅR PÅ NETTSIDENE DERES AT DE TILBYR 4 MÅNEDERS BETALINGSUTSETTELSE, OG JEG OPPLYSTE OM AT JEG VILLE BENYTTE MEG AV DETTE, HAR DE SKREVET HELE BELØPET PÅ OPPKRAV. :mad:

 

Nå vurdere jeg fatisk seriøst å sende den i retur og bestille Netshop notebook 1557GLS fra netshop i steden.. Er det noen forskjell på disse?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Liker hverken CL 56 eller 1557 sine tastaturer spesielt godt. 1557 er nok en tanke bedre å skrive på, men det er ikke noe videre pent eller ekslusivt. CL 56 sitt er helt greit, selv om det knirker en del i starten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
CL 56 har da et veldig bra og fast tastatur.... ikke mye støy fra det gitt..srier på det nå. hehe

Jeg sitter også og skriver på et CL 56-tastatur akkurat nå. Ikke helt optimalt, men det funker jo, tydeligvis. ;)

Lenke til kommentar
Liker hverken CL 56 eller 1557 sine tastaturer spesielt godt. 1557 er nok en tanke bedre å skrive på

 

 

Har du prøvd 1557 eller antar du bare?

 

Jeg har selv prøvd cl56 og den virket grei nok, Men jeg trenger å vite fra noen som har kjent på begge hvilken som er best.... Er nemlig fryktelig usikker på hvilken jeg skal velge....Og siden specs blir noenlunde like er det kvalitets følelsen og tastaturet som blir avgjørende...

 

 

Takk på forhånd.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...