Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe Star Wars trilogien før mandag?


Artistic.Hipster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes, jeg fikk kjøpt den idag :w00t:

Har akkurat sett ferdig episode IV det var en utrolig opplevelse :love:

Bilde og lyden var sterkt forbedret :)

Heldig gris. Gleder meg til å sett meg ned i sofan med alle tre filmene neste helg, selv om jeg skal kjøpe pakka om mandagen. Masse å gjøre for tiden. Fikk du med en demo av Star Wars Battlefront til Xbox? Har du noe mulighet til å få testet det ut og gi en tilbake melding. Syns at det ikke kommer en demo for PS2. :( Man skulle heller ha muligheten til å velge.

Lenke til kommentar
Har ikke sett noen demo desverre(hvor skal isåfall den være?) Men jeg har uansett desverre ikke xbox :(

Hmm, kanskje det ikke fulgt med allikavel. :hmm: Men her står det ivertfall at det skal følge med en demo av SW Battlefront.

 

-Trailer og Xbox spillbar demo med et helt nivå fra Star Wars Battlefront-spillet, pluss en titt på hvordan Episode III-tv-spillet ble laget.
Lenke til kommentar
Har ikke sett noen demo desverre(hvor skal isåfall den være?) Men jeg har uansett desverre ikke xbox :(

Hmm, kanskje det ikke fulgt med allikavel. :hmm: Men her står det ivertfall at det skal følge med en demo av SW Battlefront.

 

-Trailer og Xbox spillbar demo med et helt nivå fra Star Wars Battlefront-spillet, pluss en titt på hvordan Episode III-tv-spillet ble laget.

Skal sjekke ut special feautereset litt nøyere senere i kveld(eller nå egentlig :p )

Lenke til kommentar
Bestilte pakken fra nettbuttiken til elkjøp, 2 bokser til meg og en kompis (349/stk)+ frakt (55 kr), slipper å stå i kø på butikken og oppleve at de er utsolgt.

Tenkte på det også. Bare surt eneste, hvis boksen skulle bli skadet under forsendelse. Regner med den lett kan få en brett eller skader i hjørnene. Må ikke få det på sånne samleobjekter vet du :hm:

Lenke til kommentar

Å forhåndsbestille over web viste seg å være en dårlig ide. Jeg kjøpte den på play i håp om at de skulle sende den slik at jeg hadde den på lanseringsdato. Sendte til og med en mail om det og fikk til svar at det kom an på når varen kom på lager, men de skulle prøve å sende den så fort som mulig. I dag (lanseringsdato) har de enda ikke sendt den, og jeg må si meg skuffet.

 

Attpåtil hadde jeg fått den 50 kroner billigere på elkjøp pga fortollingsavgift :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...