Gå til innhold

Noen som klarer å ombestemme meg..


Anbefalte innlegg

Greit, dere har klart å få meg til å velge netshop......men hvilken PSu skal jeg velge der da?

 

Var på jobben nå, og jeg fant at jeg får bra med lønning. Da går jeg for gigabyte kortet.......digg ass! skjermkortet skifter jeg ikke.........

 

Har Thermaltake bra PSU'er?

 

DEt blir mye stress nå ass....alle nettforhandlere har ikke samme produkter, så vær så snill å prøv å anbefal fra Netshop.....

Endret av Hestetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skall ikke ha nytt kabinett? regner med u har strømmforsyning i ditt gammle kabinett?. Har hørt at feks viften som følger med i cheiftec kabinetter skall holdet mål. Har selv en ocz 420 som er knall.

 

Jeg haddet kjøpt meg den eneste strømmforsyningen som ikke klarer det nye systemet for noen år tilbake Q-tec 550w hold deg unna disse :yes:

Lenke til kommentar
PSU til 350kr, sier seg vel selv? Når han først har invesert i bra utstyr, ville hvertfall ikke jeg kjøpt en billig PSU.

 

1gig med ram, 2.2 ghz cpu, raptor, dvd-brenner osv, tror dette krever sitt..:)

 

Menmen, bare mitt forslag, surt med for liten PSU fra starten, kn blir mye knott utav det.. :yes:

Dette er ikke riktig. Den PSU'en er riktignok billig, men den yter helt strålende.

Lenke til kommentar

Denne har jeg

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3719

 

 

Det er stor harry faktor på den (flott svart finish, grønt lys ut av viften, instillinger av watt med ledd lys bak osv)

 

systemet mitt er utrolig stabilt feks vifte panelet mitt med temp mål og blått led lys funker helt flott nå før blinket det å viste tegne på dårlig strømm tillførsel.

Lenke til kommentar

JEg skal ha PSU'en en veldig god stund, skal legge inn flere harddisker, tv kort, lydkort som jeg kommer til å bruke MYE penger på. Så en god PSU er nødvendig. så jeg kan vel gå for en sånn ocz powerstream.....nå er det bare å vente på lønninga, så får vi se om jeg har råd til spillet Doom 3, eller så må jeg laste det ned.......ikke bra!

Endret av Hestetun
Lenke til kommentar

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3960

 

edit:obs obs 1 på lager nå

 

hvorfor ikke slå to fluer i et smekk? bortsett fra pengene da he he

 

men orginalt doom 399-499, du haddet tenkt å kjøpe radeon 9800pro 1800kr- det blir 2200, du er ikke så langt unna da. Dessuten, skall du spille doom kan du bare driti i 9800pro- till og med x800pro. Viser her til annen tråd om dette- Kort forklart til de som ikke gidder lese linken ati korta suger i doom selv med "doom beta driver" og overdrive på.

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=298244&hl=

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

[usaklig] Angående topic.. Ingen klarer å ombestemme deg, det klarer du bare selv.. Man kan FÅ DEG TIL å ombestemme deg derimot [/usaklig]

 

On the subject; Jeg ville ha valgt et NForce3-basert hovedkort, da disse har vist seg å ha hakket hvassere performance på spillfronten, samtidig som de jo kommer med innebygd gigabit-kontroller med brannmur. MSI K8N Neo2 Platinum kan anbefales, det kortet har jeg selv, og har ikke møtt problemer med det ennå.

Lenke til kommentar
Hei du... Ser bra ut det men jeg ville bytta ut hovedkort og skjermkort.

 

Hovedkort: MSI K8N Neo2 Platinum (nForce3)

 

Helt enig ! Jeg satte opp et system med det hovedkortet i går (min nye PC), og det er et kjempehovedkort, samtidig som det er billig.

 

Nå vil jeg nevne at min Strømforsyning er på 350 Watt, og den driver allerede nevnte hovedkort med en 74.4 GB Raptor disk, + 120 GB WD disk, 200 GB WD disk, 50GB IBM Disk, 1 DVD Brenner, 1 Radeon 9800 PRO UTEN problemer.

 

350 Watt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...