Gå til innhold

Al Qaeda Builds a Euro Army


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
Det er det bare psykopater som mener ettersom de ikke vil bli merket med hva de virkelig er, sånn som deg.

Sa de som er psykopater sier at de ikke er det.

Mens de som ikke er psykopater sier at de ikke er det.

Poenget med a sporre noen om de er en psykopat er da...?

 

Jeg får styre unna kult-innlegg hvor jeg får spørsmål og ingen gidder å lese linkene, hvor jeg heller kommer med ferdig forklarte posteringer.

Du kommer jo bare med en link og ingenting annet som oftest. Folk har ogsa kanskje lest om temaet en annen plass, og da kan du oppsummere raskt hva det handler om, slik at de kan bare uttrykke seg med den informasjonen de allerede har, isteden for a bare matte lese linkene dine.

 

Min mening sammens med mange andre er fornuftig, rasjonell, logisk og intellektuell.
:cool:

 

Så kan jeg jo også nevne at vi har enda en psykopat her. Du påstår at jeg kaller andre for folk i puberteten i _alle_ innleggene mine. Det er ikke måte på hvor ekstreme psykoser du lider av. Du kan jo motbevise meg eller klabbe igjen psykopatkjeften din.

Han overdrev litt, og dermed er han en psykopat? Javel ja...

 

Cro Cop, hva gjor du her egentlig?

Lenke til kommentar
Jeg ser de (Antipsykopatene) klemmer Ayan Rand til sitt bryst. Hva sier du til det PelsJakob?  :dontgetit:

Det er selvsagt alltid gledelig når folk viser interesse for Ayn Rand og Objektivismen. Jeg tillater meg imidlertid å sette spørsmålstegn ved om det å kalle folk for psykopater fremfor å argumentere er en god strategi for å overbevise folk, selv om jeg i for seg kan støtte mye av det Antipsykopatisk Senter står for. Prosjekt kritisk tenkning er for eksempel en meget god idé, og APS har også flere intelligente og kunnskapsrike mennesker i sine rekker.

Lenke til kommentar
Da får du akseptere ordet psykopat. Eller er du psykopat selv kanskje?

Fy faen som jeg hater den gjengen der. Edvin Vik, Chris Joy, etc. De er bare en samling med høyreekstreme galninger som tror det er tøft/intelligent/kult å kalle sine meningsmotstandere for "psykopater". Og meningsmotstanderne er de som ikke er ultrakapitalister, ikke stemmer Fremskrittspartiet, ikke mener at staten er en tyv, osv.

Det morsomme er at representantene for denne "organisasjonen" har klare psykopatiske trekk:

 

psykopati ~pati´ -en (se *-pati) personlighetsavvik som bl a preges av manglende hemninger og dårlig evne til å fungere i mellommenneskelige og sosiale forhold.

--

 

Stemmer ganske godt. De er følelseskalde sosial-darwinister som mangler evnen til å sette seg inn i andre menneskers situasjon. De har ingen medlidenhet for de svake i samfunnet, og er imot alle former for sosiale tiltak. De mangler hemninger, og sier ting som ingen fornuftige mennesker ville finne på å si.

Lenke til kommentar
De er følelseskalde sosial-darwinister som mangler evnen til å sette seg inn i andre menneskers situasjon. De har ingen medlidenhet for de svake i samfunnet, og er imot alle former for sosiale tiltak.

Premisset for argumentet ditt er at man ikke bryr seg om fattige med mindre man er for prinsippet om at produktive mennesker skal være slaver for uproduktive mennesker. Alle som evner å tenke rasjonelt innser imidlertid at dette er en tankefeil, og at man meget vel kan bry seg om fattige uten å mene at rike skal være offerdyr av den grunn.

 

EDIT AV MODERATOR: Vi har en ny tråd om dette emnet. Fortsett diskusjonen der: Link. Denne stenges så vi ikke får to aktive tråder.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...