Jump to content
Sign in to follow this  
Rikky

Passer OCZ PowerStream 520W i CM Stacker?

Recommended Posts

Satt med fingeren på bestillingsknappen nå, hadde en OCZ PowerStream 520W på handlelista. Men så ble jeg usikker i og med at jeg vurderer CM Stacker som mitt neste kabinett. OCZ er jo litt lengre enn en vanlig PSU, og Stacker har jo et eget rom til PSU i den øverste PSU-brønnen. Er det noen som har prøvd denne kombinasjonen?

Har aldri prøvd kombinasjonen, men GO FOR IT!!! Passer det ikke har man alltids en :dremel: liggende :) Har man ikke det har Clas Ohlson det, eller evt. en kamerat har det :) Får alltids plass om man vil ;)

Har aldri prøvd kombinasjonen, men GO FOR IT!!! Passer det ikke har man alltids en :dremel: liggende :) Har man ikke det har Clas Ohlson det, eller evt. en kamerat har det :) Får alltids plass om man vil ;)

:thumbup:

Jeg er klar over det, men det er som sagt den øverste plassen jeg lurer på... Har ikke funnet mål på verken strømforsyningen eller PSU-rommet i kabinettet.

Er den så stor? Da kan jeg ikke skjønne annet enn at den må passe. Tusen takk for svar, da trenger jeg bare å vite hvor stor strømforsyningen er! :thumbup:

The rear of the case is very standard for any case. You have a 120mm fan with 3 blue LEDs included with the case - this fan produces a remarkable amount of light in the case. I have the case set up with extra lights, the fan is as bright as the fan in my PSU but not quite as bright as my blue cathode and yet it still helps with lighting up the case.

The rear of the case is very standard for any case. You have a 120mm fan with 3 blue LEDs included with the case - this fan produces a remarkable amount of light in the case. I have the case set up with extra lights, the fan is as bright as the fan in my PSU but not quite as bright as my blue cathode and yet it still helps with lighting up the case.

bah, jeg som hadde tenkt til å ha grønne lys i kabinettet mitt denne gangen.

Det er jo grønt led på OCZ psu'en. men men, er bare å kjøpe en ny vifte det.

(eller prøve å demontere led'sa)