Gå til innhold

Bilstereo innebygd i pc'en


Anbefalte innlegg

Hei

jeg lurer på om det er noe mulighet for å instalere en bilstereo inn i karbinettet?

Har lenge hatt denne tanken, og vil gjerne begynne å utføre dette. Tror det kan bli utrolig fet med bilstereo inne i pc'en.

Vil gjerne ha en guide på hvordan man kan legge inn en sånnen i pc'en.

Endret av GosSiP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, størrelsen går vel an å få mikket til. Hvis du setter inn en spiller med litt "trøkk" i, får du to problemer. Det ene er nok strøm, og så får du en del varmeutvikling. Det må løses.

 

Når deg gjelder å få plass- en bilstereospiller er jo både høyere og bredere enn en vanlig 5 1/4- toms enhet, så jeg tror det enkleste er å ta ut hele festeenheten inne i maskinen, og lage en ny.

Lenke til kommentar

gjort det jeg, og kan fortelle at det ikke er å anbefale. det er fryktelig mye støy(rippel) i spenningen fra en en switchende strømforsyning, og dette gjør sitt for lydkvaliteten.

 

du kan evt koble opp en kondensator på 2000-20.000uf og en magnetisk skjerma spole forran strømingangen på spiller'n for å kvitte deg med noe av hummingen.

og en annen ting er at du vil få bedre resultat med en liten forsterker, da slipper du mye av plasseringsproblemene. du trenger ikke cd spiller funksjonen gjør du vel?

 

radio kan du bare kjøre på innline på lydkortet ditt fra en gammal radio eller noe slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...