Gå til innhold

AMD64 bit'en min sucks ://


Mora_Di

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
jeg har og det samme kortet og amd 64 3.0

men med 256 mer i ram. fekk 3880 i score på pc mark o4

har og 9600xt kort

Jammen,.. da er det ikke mer å bråke om da!?

AMD64 bit'en suger som en industristøvsuger...i PCMark04.. :p

Lenke til kommentar

hm. Har lagt inn alt av de nyeste driverne, oppgradert bios. Kjører twinmos pc3200 (400). 200 i cpu fsb. Har bare GF3 skjermkort, men jeg testa kun CPU i PCmark lissom.. Synes jeg burde få mer enn 3555 på CPU-testen :/. Har formatert og lagt inn windows på nytt. Noen som har en tilsvarende CPU som kan ta CPU-testen i PCmark?

Lenke til kommentar

PCMark kjører en del tester som er veldig GHz hungrige (Rendring,encoding ).... dette fører til at AMD64 3000+ ikke gjør det så bra. med sine 2Ghz. Dersom du prøver å kjøre andre applikasjoner vil du fort merke at det er en grei prosessor. (Har den samme selv.) I Doom3 yter den nesten like mye som P4 3.4 EE

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2149&p=7

 

Prøv å kjøre minne testen !! Hva får du da... ??

Endret av idos
Lenke til kommentar
hm. Har lagt inn alt av de nyeste driverne, oppgradert bios. Kjører twinmos pc3200 (400). 200 i cpu fsb. Har bare GF3 skjermkort, men jeg testa kun CPU i PCmark lissom.. Synes jeg burde få mer enn 3555 på CPU-testen :/. Har formatert og lagt inn windows på nytt. Noen som har en tilsvarende CPU som kan ta CPU-testen i PCmark?

jeg har det noenlunde det samme som deg og får 3880

fekk 4200 når eg klokket den opp til 2200

Lenke til kommentar
Kjøpt meg en AMD64 3000++, MSI k8n neo Platinum kort, og 512twinmos pc3200 ram. Er ikke fornøyd. Får lissom 3555 Poeng i PCmark på CPU testen!! skjeeera? Hva kan være feil innstilt?

Vel, ikke så rart det går treigt, du har jo fått tak i en haug med søppel komponter, Twinmos OG MSI. Ille nok med en av delene. :nei:

Det er kombinasjonen av TwinMOS og MSI som er dårlig.

Makan til lavmålskommentar.

Lenke til kommentar
Jeg vil også legge skylden på Twinmos. Vært borti mange tilfeller her på forumet og andre steder om folk som har hatt store problemer med Twinmos generellt sammen med A64.

 

(Og ja det er sikkert noen her som har fått det til å fungere fint) Men det utelukker ikke et problem for det!

Altså, med nForce3 er det ikke noe problem å kjøre TwinMos minne. For å ha konstatert dette ;)

Lenke til kommentar
Jeg vil også legge skylden på Twinmos. Vært borti mange tilfeller her på forumet og andre steder om folk som har hatt store problemer med Twinmos generellt sammen med A64.

 

(Og ja det er sikkert noen her som har fått det til å fungere fint) Men det utelukker ikke et problem for det!

Altså, med nForce3 er det ikke noe problem å kjøre TwinMos minne. For å ha konstatert dette ;)

Jeg kan konstatere at K8N Neo Platinum og TwinMOS PC3200 hater hverandre ihvertfall.

Lenke til kommentar
Jeg vil også legge skylden på Twinmos. Vært borti mange tilfeller her på forumet og andre steder om folk som har hatt store problemer med Twinmos generellt sammen med A64.

 

(Og ja det er sikkert noen her som har fått det til å fungere fint) Men det utelukker ikke et problem for det!

Altså, med nForce3 er det ikke noe problem å kjøre TwinMos minne. For å ha konstatert dette ;)

Jeg kan konstatere at K8N Neo Platinum og TwinMOS PC3200 hater hverandre ihvertfall.

Jeg melder meg på jeg også...

 

Klarte ikke å kjøre msi k8n neo og Twinmos 3200 stabilt i det hele tatt. Hvis jeg kjørte rammen på stock-speed og over, så fikk jeg masse Bluescreens, så jegmåtte kjøre rammen på 166 mhz.. Og det er en tragedie.

 

Digg med Ocz 4200 El, og kjøre den på 270mhz :D er helt villt morsomt:D

 

 

Men er det pcmark 02 eller 04 dere kjører?

Lenke til kommentar
Jeg vil også legge skylden på Twinmos. Vært borti mange tilfeller her på forumet og andre steder om folk som har hatt store problemer med Twinmos generellt sammen med A64.

 

(Og ja det er sikkert noen her som har fått det til å fungere fint) Men det utelukker ikke et problem for det!

Altså, med nForce3 er det ikke noe problem å kjøre TwinMos minne. For å ha konstatert dette ;)

Jeg kan konstatere at K8N Neo Platinum og TwinMOS PC3200 hater hverandre ihvertfall.

Jeg melder meg på jeg også...

 

Klarte ikke å kjøre msi k8n neo og Twinmos 3200 stabilt i det hele tatt. Hvis jeg kjørte rammen på stock-speed og over, så fikk jeg masse Bluescreens, så jegmåtte kjøre rammen på 166 mhz.. Og det er en tragedie.

 

Digg med Ocz 4200 El, og kjøre den på 270mhz :D er helt villt morsomt:D

 

 

Men er det pcmark 02 eller 04 dere kjører?

Jeg kjørte 04.

 

Husk at trådstarter kun kjørte CPU-testen nå da. Jeg fikk 4077 på CPU. Totalt fikk jeg 4700.

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...