Gå til innhold

Fable er prøvekjørt.


Runepune

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er i USA for tiden og plukket det derfor opp dagen det kom i butikken. Det er virkelig et av de spillene du ikke klarer å legge fra deg. Kort? Kanskje (vet ikke selv), men gøy? Ja-haaaa! :D

Eneste jeg var litt skuffet over er at du er ikke barn/ungdom i mer enn kanskje en times tid...

Men det er småpirk, dette er skikkelig gøy for alle penga!

 

PS! er det ikke mer spennende å snakke om spillet enn kopiering så lenge ingen fyker ut og oppfordrer til det? on topic ;)

Endret av lar5one
Lenke til kommentar

Fable har nok oppfylt mine forventninger paa de fleste punkt, det er veldig dynamisk, har svaert god AI og ikke minst velprogrammerte quester. Lyden og grafikken er det definitivt ikke noe aa nedsette paa, og kontrollene saant generelt er gode. Man kan se at utviklerne er blitt veldig inspirerte av Gothic spillene, baade naar det gjelder kampsystem og musikk/grafikk. Eneste ankepunktet jeg har naa etter en god del timers spilling er at det er i det korteste laget. Ellers et glimrende spill som bude vaere et must for folk som er interressert i action/RPG spill.

Lenke til kommentar

ALT for kort! 8 timer og jeg hadde fått harvet over flere damer, gamblet, vaset rundt og utforsket her og der... fått tak i diverse hemmeligheter og andre ting...

 

Meget underholdene men jeg forventet at spillet skulle ha 15+ timer spilletid... ikke lusne 8! Følte at jeg tok meg god tid og greier :ermm:

Selv synes jeg spillet var litt for lineært til og platt til å kalles skikkelig RPG og styringen kunne vært forbedret. Det å nå frem til knappen hvor du forsvarer deg i tide er litt tricky...

 

Jeg tror nok at det var mye mer jeg kunne gjort, men jeg sitter igjen med en tomhet etter å ha spilt gjennom spillet 2 ganger :cry:

 

Lurer på hva xbox live har å tilby dette spillet... gleder meg til det :cool:

Lenke til kommentar

Du ber henne følge deg, går til senga i huset ditt, gir henne masse gaver og så spør hun etterhvert om du vil gå til sengs med henne.

 

Forresten, er det noen som har fått tak i noen av Legendary-våpnene? Jeg klarer fortsatt ikke dra opp sverdet i steinen ved Temple of Avo, og jeg har max i physique!

Endret av Magus
Lenke til kommentar

Jeg har et legendary våpen... det ultimate sverdet som gjør deg til enehersker av hele verden ^_^

 

Du får valget i slutten av spillet om du vil beholde det eller kaste det til ingenmannsland. Hvis du venter til hele rulleteksten er ferdig får du fortsette å spille med det våpenet. Hvis du trykker kommer du tilbake til menyen og er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...